fredag 27 februari 2009

Spelar in teve

Med moh och helene på UR. Tyvärr sänds inte programmet förrän i april men jag lovar att säga till innan.
Kunde inte sova inatt. Ni vet när man ligger i tre timmar och vrider sig och sen blir man så farbannad på täcket att man sparkar det ända ut i köket? precis så var det. Sen lägger man sig och försöker läsa och känner efter att tag att "okej, nu börjar jag bli pömsig", man släcker lampan och försöker på nytt men nejnej, då är det städgata utanför och städ-traktorn envisas med att köra förbi fönstret fyrtioelva gånger. precis så var det!
Sen sätter man på ett avsnitt vänner. Och fastnar! 5 avsnitt senare är klockan 6 på morgonen och man ska upp om två timmar. Jag älskar det! ;)

Så jag är lite trött idag. Men nu ska jag strax in och spela piano för (nästan) första gången i mitt liv! Kommer klinka fel på varenda tangent..men vad gör det när det är snöslask och regn ute?

Hihi.. Förlåt..har en sådär halvbra dag idag! ;)

Blir bättre snart, jag lovar!

Kramar måns ior zelmerlöw

12 kommentarer:

Anonym sa...

haha ior måste vara den bästa disneyfiguren någonsin :) i alla fall min favorit^^

ejohansson93 sa...

Verkar som att det gått lite knackigt idag.. Hoppas att du kan sova bättre ikväll då!
Kramkram

Ps. Vi ses i Globen! :D

Anonym sa...

haha!(inte fräkt menat )
jag hoppas du har det bra
PS. KOM GÄRNA TILL FINLAND NÅNGÅNG!

<3<3<33333
//KRAM CAMILLA

Pillaan sa...

Hm, de där känner jag igen riktigt mkt. Jag pallade int dra upp rullgarndinerna varje dag så jag lät dem vara uppe under natten också, o när de e stjärnhimmel ute.. då ligger jag bara o glor på den. O så ligger jag där o tänker, o sen när jag väl ska somna, då går de int, så jag ligger där o glor på stjärnorna i några timmar, sen upptäcker jag att de förflyttat sej! Sen är man på redigt bra humör dagen efter haha.

Anonym sa...

HAHA ior...jaadu jag känner igen mig! kan inte sova, sitter och kollar på tv eller nått och sen WOOPS och är klockan helt plötsligt 7 bara sådär! :( sånt gillar vi inte.. men imorn blir bra ska du se! :) haha ha det bäst månsen! puss

Johanna sa...

Läskigt att inte jag heller kunde somna igår och satt uppe halva natten och kollade på vänner :O

Vilken säsong kollade du på? jag kollade på femman :P

Pusshej

Anonym sa...

Jag känner igen mig i den situationen som hände dig inatt.Just när man inte kan sova och blir förbannad.Jobbigt.Och så känner jag igen mig i att om man inte har sovit bra så blir man rättså irreterad under dagen.Förstår dig hih.Men att se på några Vänner avsnitt är inte fyskam det heller.Visst blir man beroende av den serien,man vill se en del efter en?:)Men den serien är ju så himla bra,en utav mina favoriter.

Kram

Anonym sa...

måns, jag saknar dig som fan !!! :(
åhhhhhhhhh ! nej, finaste du ! <3 snälla gör sp att jag får träffa dig snart :'( ingen kul känsl aat sakna någon så här, jag älskar dig ! <33

15 juni 2008, minnen för livet ! <333

C.A sa...

Tjena! Du hade en grym låt nu i melodifestivalen! Tror att du kan gå riktigt långt med den!
Undrar om du skulle vilja titta på min blogg? En musikblogg och se vad du tycker? MvH Christian

monchichi72 sa...

alla har vi väl såna nätter ibland
det blir lite panik när klockan envisas med att ringa strax efter 5 på morgonen

kram på dig

Anonym sa...

haallåe måns :D
vi heter felicia och ida, bor i halmstad, ifall du kommer ihåg oss.
nej det är klart du inte gör vad tänker jag med, aja skit samma.
det var jag (ida) som frågade dig när du uppträdde i halmstad på torget ifall du ville ha glass men du sa bara nejtack :( blev lite sårad. haha :D

det vi egentligen ville med detta var att vi ville veta (efter alla dina inlägg med knäckebröden, SOM JAG OCKSÅ ÄTER VÄLDIGT OFTA, SÄRSKILT PÅ KVÄLLEN!!! :D:D:D:D ÄR VI TVILLINGAR OR WHAT LIKSOM?!) är att vi vill veta hur du säger bregott.
hur intressant som helst. jag menar, jag (ida) säger breeeeee-got och felicia min käre vän som älskar dig väldigt mýcket och typ sitter och kollar på dina bilder dagligen och kan inte sluta kolla och typ har en mapp på sin dator med bilder på dig, eller något i den stilen. nej nu kom jag bort mej igen: säger brégott (lite sådär snabbt och grejor)kan du inte lägga upp en video hur du säger bregott? :D skulle vara jätteroligt.

asså jag måste bara säga att jag älskar hur du skriver ahhahahaha typ det inlägget med att du inte kunde sova och att du låg och vred dig och blev förbannad på täcket så du sparkade ut det till köket
asså, lovely or what? :) älska.
min humor :D:D tack för du finns och typ lyser upp min och särskilt felicias dag, vi lovar att vi röstar på dig megamycket i globen! :D

pusshej & kramhej eller något, ha det superbra och krama ZzZzzzelma från oss och gärna en puss :)
hejhopp /ida och felicia.

Anonym sa...

It is the Way of Heaven not to strive, and yet it knows how to overcome; not to speak, and yet it knows how to win a response. Lao-Tse
Why?
Why not? It was too much outside " swedish box" ;)

"lyssna på imogen heap - hide and seek om ni inte redan hört den. Kan vara den vackraste låten på mycket mycket länge."
« Je ne cherche pas, je trouve. »

"Mmmm whatcha say..." )
ffff- feelings for fantastiska fans- ;)
just reflections from my side )


It is all a matter of trust yourself.

mid-sweet quote talk ..

Trust yourself. You know more than you think you do.
A man who doesn't trust himself can never really trust anyone else.
You must train your intuition -- you must trust the small voice inside you which tells you exactly what to say, what to decide.
Remember, there are no mistakes, only lessons. Love yourself, trust your choices, and everything is possible.
Album: Speak for Yourself
Absolut pas·sé )

I Have No Fear Whatsoever of Anybody or Anything

"Looking for Something",
http://www.youtube.com/watch?v=lr-WxR0XNO8

"Sen sätter man på ett avsnitt vänner."(C)
;) Missade Mentalist denna vecka ;(

"Kunde inte sova inatt. Ni vet när man ligger i tre timmar och vrider sig"
It was predictable one month ago ) you didn't care


To believe or not to believe?

After time
http://www.youtube.com/watch?v=cdsndZzyQao



The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.
Eleanor Roosevelt

http://www.geom.uiuc.edu/~banchoff/Flatland/
Skriv kryptiskt )