onsdag 25 februari 2009

Skäggig..

Är på väg till brasserie godot där jag och en kompis ska äta middag. För att komma i stämning lyssnar jag på fantastiska Imogen Heap.
Idag har varit en grymt skön dag. Jag skäms lite för att säga det men jag sov till tre på eftermiddan. Så nu är jag extreemt trött!
Låg uppe halva natten och kollade på Weeds och Californication. Totalt: 11 knäckemackor, modell vellinge pågatåg.

Åh herreminskapare - lyssna på imogen heap - hide and seek om ni inte redan hört den. Kan vara den vackraste låten på mycket mycket länge.

satt länge med mamma i helgen och lärde henne iTunes. Så mamma, försök nu att ladda ner hela plattan. Lovar att du kommer älska den!

Sökord: Imogen Heap
Album: Speak for Yourself

Nej, nu måste jag springa.

Ni är bäst!

Kramar er måns heap zelmertoft

7 kommentarer:

ejohansson93 sa...

Inget att skämmas för. Hade kunnat göra nästan vad som helst för att få sova så länge... Men nejdå. Ist blev det skidåkning hela dagen.. Men det var kul det med! :D
Ha det så trevligt!
Kram

Anonym sa...

Har faktiskt lyssnat lite på Imogen Heap innan, någon låt sådär! Gillar "Just For Now" sjukt mycket. Skönt att sova länge! Det hade jag också behövt...
Hoppas maten smakar/smakade gott!
KramKram!

Anonym sa...

detta hör inte till detta inlägget. Men kollade på telia-reklamen nyss, noggrant haha. Du är ju med för tusan! Jag sa det till Pernilla nyss, men hon tyckte jag var seg :S .. men vadå, jag upptäckte det först nu ju! Bättre sent än aldrig, visst!? :P

Anonym sa...

Jag har aldrig kommenterat förut men nu bara måste jag. Herregud vad underbar musik du tipsade om!! Det påminner lite om Sarah McLachlan men mer elektroniskt. Hursomhelst måste jag tacka dig för denna gåva=)) Om du inte har lyssnat på Sarah McLachlan så rekommenderar jag det verkligen. KRAM Marie

Anonym sa...

Hide and seek heter ju den läskiga filmen :P
kram

Gyllenblue sa...

"Zelmertoft" var ju charmigt=P Hur kommer du på alla namn egentligen?

Jag har faktiskt inte hört den låten du pratade om. Jag lyssnar ju knappt på radio så jag missar nog rätt mycket. Men får kolla upp den eftersom du hissar den så högt=D

Ha en bra dag (om du har vaknat ännu=P )

Kramkram
//Stephanie

Anonym sa...

Naaw sov du ända till tre..inget att skämas för är själv en sömntuta så.;)
Hide & seek har jag hört innan,den är grym.:) Tror inte jag har hört deras andra låtar..får kolla upp det.Kolla in den här videon,en kompis till mej visade den,låten är med i den.Så sjukt kul.xD http://www.youtube.com/watch?v=JD9iJgFBxbE

Kram /Malin.