lördag 7 februari 2009

Plattan klar...på riktigt!

Jojomen, nyss hemkommen från studion. Behövdes några extra sångtagningar på sista låten men nu minsann, nu är plattan klar och på söndag ska den mastras (vilket betyder att man sätter en helhetsvolym och pillar med det sista)!
Jag är jättejättenöjd. Känns som att vi har hittat ett rätt eget sound och fantastiskt bra låtar som kommer vara grymt roliga att sjunga i sommar! Hoppas ni gillar den också..
Nu ska jag göra mig en räkostmacka och gotta ner mig i loppekassen med några avsnitt 24. Namnam..
oj vad spännande det kommer bli imorrn. Första deltävlingen! Se scenen på riktigt och kanske dessutom förstå lite hur röstningen går till! :) jag vet vem jag ska rösta på iaf.. ;)

Sov gott ni glada. Nu börjar äventyret på riktigt!!

Kramar och en trött puss från eder måns petrus

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tja! Jag vet också vem ska jag rösta på ikväll ;-) Hennes låt är ju grymm! Jättenyfiken på din platta också, LYCKA TILL!!!!!

Anonym sa...

Efter första lyssningen gillar jag
Caroline af Ugglas - Snälla snälla

Passar perfekt nutid - Värsta rally krisen på väg

http://artnow.ru/ru/gallery/3/9149/picture/0/205971.html


Resten ...Gud så tråkiga låtar .. gasp..

Anonym sa...

Åå jag längtar så tills plattan, jätteyfiken. vi syns i sommar, hoppas jag :D kramisar /julle

Anonym sa...

"Impossible" låter riktigt bra! Kan bara ana hur resten är. Är redan redo att hoppa iväg till affären när skivan släpps=P

Anonym sa...

tja du underbara!
kikar in för att säga hej och tack och lycka till med allt som händer nu i framtiden med melo och de!
i'm always here for you. haha.
puss och kram på dig. (pillan)