måndag 9 februari 2009

Jag måste raka mig...

NU!!

11 kommentarer:

Anonym sa...

haha så farligt är det väl inte?=P
Men om du säger det så så ska jag inte hindra dig.

Ha en bra dag!
Kramar

Anonym sa...

Haha du passar ju i skägg ^^
Lycka till på lördag..håller mina tummar för dig :D Kram!!!

Pillaan sa...

Du liknar nästan prsästen i footloose på den bilden höhö

monchichi72 sa...

hmmm...om du rakar dig idag så hinner det växa en lagom stubb till lördag.. :)
fast du e fin hursom :)

kram

Anonym sa...

Åh, jag längtar SÅ tills på lördag! Lycka till! Du kommer att äga mest och bäst.
Hoppas bara folket förstår det och röstar på deej.

Puss&Kraam Zusanna<3

Anonym sa...

Så farligt är det väll ändå inte!!!
Men om du vill så jag ska inte hindra dig!!
Ska rösta som f'n på lördag!!!
Kram

Anonym sa...

du är ju fin som en clementin och det måns är högsta betyg...vare sej du rakar dej eller ej.
kram metti

Anonym sa...

lika snygg ändå måååns!

Anonym sa...

du är så söt att jag smälter<3

Anonym sa...

Du är snygg i lite stubb måns, skärp dig ;D

Anonym sa...

Måns,du måste raka dig till lördag.
Min mamma gillar clementiner.
Haha.