onsdag 11 februari 2009

Dag 1 i bilder:









11 kommentarer:

Maria sa...

Va härligt det ser ut med all den snön!

Anonym sa...

Åh, hjälp vad vackert!

Anonym sa...

Orättvist ju! Vill ju oxå leka i snön xD Här i Haninge har vi ju typ bara is och frost -.-

Gyllenblue sa...

Vilka underbara bilder! Älskar bild nummer 2!
Jag är inte den som gillar snö men till och med jag skulle gilla att skutta runt (eller pulsa runt) där=D

Hoppas resterande dagar blir lika finfina!

Kramar!=D

Anonym sa...

Underbara bilder! :D Härligt väder också. :)

Anonym sa...

Håller med ser så underbart vackert ut... man glömmer nästan bort på att det är också kallt och inte bara vackert... schysta bilder med....tummen upp ;)

Anonym sa...

du är fin i en volvo oxxå..hehe

Anonym sa...

Haha, bilderna är ju helt underbara ju! :D Ibland önskar jag nästan att jag bodde lite mer norrut än vad jag gör (bor i Katrineholm...). :P
Hoppas att du får några underbara dagar i Skellfteå nu fram till lördag, och att dina dagar uppe i det kalla norr slutar med en finalplats i Globen! :D

Puss på dig och godnatt!<3

Pillaan sa...

Tänk om de kunde komma sådär mycket snö här istället frör typ 1 cm.. de känns inte lönt o de e bara äckligt. Jag har aldtid velat ha så mycket snö så att man knappt kan komma framåt, o de sker aldrig Haha. lek lite i snön åt mej :)

Anonym sa...

gud va coolt med så mycket snö! haha lite skillnad mot skåne;) kunde man dyka??:0
puss<3

Katie sa...

Otroligt vackert! Detta är första gången jag är inne på din blogg så tittar igenom gamla inlägg :)

Hoppas allt är väl med dig Måns <3
Kram, Katie