tisdag 24 februari 2009

Dagens i särklass roligaste!!




Hahaha!

Kram

17 kommentarer:

Anonym sa...

Den var helt underbar!

Anonym sa...

Hahahahah,sjukt dåligt bra!xD

Kram

Anonym sa...

Klockren säger jag bara! Stämingshöjare :) Tränade du idag då?
kram

Anonym sa...

Hahah xD klockren!

Anonym sa...

måste erkänna att jag röstar på dig för ditt snygga utseende mest :)

monchichi72 sa...

jag röstar på dig för att du har allt en underbar artist ska ha
men sen är du ju både snygg o trevlig också,icke att förneka
men jo,jag kan dom flesta av dina låtar nästan utantill :)
månsan,vi röstar på dig för att du är du,med en röst gjord av guld

kramar

Anonym sa...

hahahahaha läste den i morse och tänkte att du nog skulle kommentera den här =P

ejohansson93 sa...

Haha! Fan vilken sjuk serie! xD Hahahaha! xD
Vem vet vad som händer i framtiden! Se upp, Måns! ;P

Johanna sa...

hahaha över bra juh xD haha önska det va jag som va där för en kyss (a) hahahahaha kraam

Anonym sa...

Lovely! :-)

Linn sa...

IIIIHHH hihihi, den va bra xD

Anonym sa...

läste den i metro: Man ska inte tro fel om dig, du är bäst på att sjunga och du äger på scenen och så är du himmlans snygg (bäst utan sminket) ;) <33

msib71 sa...

Hahahaha den var rolig. Nu ska jag väcka dom andra och så ska vi åka till Sverige, jippii, så kul.

Kramar Maria

Gyllenblue sa...

Haha! Ja... xD
Den va så dålig att den blev bra

Anonym sa...

haha..riktigt kul.

Anonym sa...

Hahahahaha, behövde ett skratt just idag, just nu...tack

Anonym sa...

Hehehe! Fantastiskt skoj! ;)