måndag 16 februari 2009

produktiv? Nepp!

Govänner!
Detta måste ha varit min minst produktiva dag sen roxen brann (nytt uttryck!)! Visserligen blev det lite trevlig morgonteve i morse och några telefon-intervjuer, men sen somnade jag om och sov till klockan 15! Var galet trött!

Åtta koppar kaffe senare hjälpte jag mina kompisar att flytta en loftsäng och blev som tack bjuden på en bättre korv stroganoff. Jag tog två gånger!!

Nu ska vi kolla vita huset och prata strunt.
Det är härligt! tack för en helt underbar helg!

imorrn ska jag jobba, då lovar jag att blogga mer!

Puss o kram

11 kommentarer:

Anonym sa...

roxen brann? förklaring tack :)

Pillaan sa...

Jag gillar inte att int tiden stämmer här haha.

Björn sa...

Tack själv för underbar underhållning i lördags! Kommer definitivt att knappa sönder telefonen om en månad ;)

Anonym sa...

KANSKE..ska du vila!!!
Ögonen är själens spegel...

Gyllenblue sa...

Du behöver inte känna dig pressad att du måste blogga Måns! Du måste hinna med att vila också vännen.

Kram kram på dig!
//Stephanie

Sara sa...

hej måns!
En dag kan du väl känna att du får lata dig, du får ju jobba hårt sen igen!
kram sara

stella sa...

Hej Måns,

Jag måste bara fråga vad din smoking och skjorta var ifrån i lördags. Du var så snygg och kläderna likaså. Vi gifter oss i maj, och jag vill ha liknande kläder till min kille. Du är grym!
Tack

msib71 sa...

Goddagens Måns!

Att ha en lugn dag mellan varven är inte fel, en dag då man precis som du kan slappa och vila och ha det bara lugnt, vi behöver det alla, även du vår lilla duracellkanin......vila nu ordentligt och så kör vi så det ryker i Globen.

Kramar Maria

samilla sa...

JA JAG KAN INTE VÄNTA PÅ GLOBEN!
hope and glory<33333

Anonym sa...

Hej Måns!

Vill inte tjata men det måste jag nog( ursäkta)...i p4 extra lovade du Molly en autograf, den har inte kommit ännu. Har det blivit nåt fel? Hon kollar i brevlådan varje dag. Så snälla när du har tid skicka den gärna då. Har du tappat bort adressen? Maila då alfrida2002@hotmail.com.....andra behöver absolut INTE maila.Tack/ EWa

Anonym sa...

vadå roxen brann? hahaha :)
klart du får vila, det är du värd
längtar till Globen, jag vill dit nu när du är i final!!! får nog försöka få tag på biljetter på nått sätt...he he ha det bäst nu finaste! kramar