måndag 9 februari 2009

Min seriesamling..

8 kommentarer:

Anonym sa...

Men vart är alla CSI boxar då? :O Världens bästa serie liksom! xD

nej men det där var ju en rejäl samling. Jag måste typ va den enda människan som inte sett ett enda avsnitt av Prison Break. Funderar på att köpa någon Dexter box snart, grym serie! Sett den någon gång?

kram
alexandra

Anonym sa...

Thanks Mans!! please translate the webpage for your international fans!!

Pillaan sa...

Hey.. skit bra, slipper hyra film nu då ju, drar bara upp till stockholm sisådär 6853 mil men vafan. Bli int förvånad om jag sitter o glor på Lost eller nått när du kommer hem ifrån nån spelning haha.

Gyllenblue sa...

Det var ingen dålig seriesamling =O Jag är redigt impad!

Såg att du saknade "Dexter" det är en serie jag har missat och vill se. Sen är "My name is Earl" rätt skön den också xD Men den enda serien som jag verkligen följer är "The Tudors". Rekommenderas!

Ha de gött!
Kramar!

jag har väl ingenting i mina strumpor.. sa...

njaaa, måste medge att jag är något besviken på de bristande Vännerboxarna. har du bara trettio procent av kakan? :o

Anonym sa...

men måååns, du glömde ju OC :O haha

dousch sa...

Mysigt, såg en bild tidigare med din samling bakom och fick en enorm lust att köpa Heroes och 24! Tack för fina tips! Du har bra smak i allt så klart jag litar på dig med sånt här såsom musik och mackor, favoriter alla tre.

emeliejosefine sa...

Wiho, då vet vi vart jag kommer va på lörda kvällarna då :)
Jag tycker du ska köpa Grey's anatomy oxå. Grey's anatomy och vänner är dom bästa serierna :)