söndag 15 februari 2009

Brr...

Ka ka kallt!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du det ser inte så varmt ut det där =S Men man ska hålla vad man lovar =P hehe. Tufft gjort!

Anonym sa...

Haha, det där ser läskigt kallt ut.. Men jag tycker du är duktig som håller vad du lovar! ÄVen om det kanske inte var något jättebra att lova, sådova man inte har dolda gener från isbjörnen eller dylikt... :P
Grattis än en gång Måns!

samilla sa...

BRRRR kallt!
trodde inte du skulle göra det om jag ska vara ärlig! :P
love you!, DU ÄGDE IGÅR!!!!

Gyllenblue sa...

Gaah det där ser farligt kallt ut xO Jag hade ALDRIG badat där. Jag klarar knappt av att bada när det är typ 20 grader! Haha! Men sen är jag ju världens största badkruka också så ja...

Hoppas du tinar upp till Globen!

Krams!

Anonym sa...

vill du ha sällskap eller typ

Anonym sa...

Snyggt jobbat... inget fegbad heller.... grymt länge du höll ut i vattnet dessutom.

2 tums up från en äkta norrlänning som såg dig gå vidare på plats.

Anonym sa...

strångt gjort!och du var klart bäst i lördags!

Lycka till i finalen!

Kram