måndag 23 februari 2009

Nu är det fest!!

Plättar!! Iiiihhhh!
Gott sa gurra, surt sa räven. Ja ni hajjar.

är alltså på väg mot das kungliga hauptstadt och har nu försökt somna i 2 timmar och 36 minuter. Det går inte och då tröstäter jag istället 15 plättar. Sådetså!

Träningsmässigt ligger jag dåligt till...RIKTIGT dåligt! Förra veckan blev det inte ett enda pass!! 4 timmar tennis visserligen men eftersom det är roligt räknas det inte som träning.

Hoppsan! Där smet visst en marabou daim ner också!

Vad ska man göra... ;)

Kramar

9 kommentarer:

Pillaan sa...

Antar attd u redan vatt i lahom :/ Jag o Ulle hade annars tänkt åka med tåget till halmstad xD ahha

Anonym sa...

Ät dig inte för mätt;-)

//Tanten

Anonym sa...

Åh plättar skulle vara gott nu! Påminn mig att köpa ett plättlagg, enda som saknas i mitt kök xD

Måns Zelmerlöw sa...

nej, jag lovar! Jag slutar halvvägs! :)


//Farbrorn

Anonym sa...

Läste i Se&Hör, har du och Marie förlovat er? (:

Anonym sa...

Måns goes onyttig igen, haha :D men som du sa vad kan man göra ;)
du är saknad

ejohansson93 sa...

Känner igen mig i vad du skriver... vad ska man göra, right? ;-)
Kram

Måns Zelmerlöw sa...

haha.. ibland måste man ju få leva lite också! :)

Nej Marie och jag har inte förlovat oss. Se&Hör är ju inte den mest sanningsenliga tidningen. :)

Kram

ejohansson93 sa...

Så snat, så sant... Fast lite dåligt samvete får jag allt..:/
Kram