onsdag 11 februari 2009

Klockan är 01.00.

Och hittills har jag packat följande:

11 skjortor.
4 kavajer
12 par strumpor
12 par boxershorts
8 t-shirts

jag ska vara borta i 4,5 dagar.
Varför blir det alltid såhär när jag packar i sista sekund? Jag har rätt svårt att se att jag skulle använda alla 11 skjortor. :)

Jag åker 06.30. Om 5,5 timmar med andra ord. Och jag har halva packningen kvar. Det är 15 minus i skellefteå. Skulle bli kallt med endast skjorta, kavaj och strumpor!

Nu kör vi!

Kramar

3 kommentarer:

monchichi72 sa...

godmorgon månsan
hallåå,dags att vakna om du ska åka så tidigt!! :)

hälsa is-björnarna i skellefteå,låter ju hiskeligt kallt :)

kram o ha en bra dag

msib71 sa...

Hej Måns!!

12 Boxershorts? på 4,5 dag? Tänker du vara jättenervös???

Ha det riktigt riktigt kul....

Kramar

Maria

Anonym sa...

hoppas att du får plats med tandborsten...haha.
kram och ha det så gott metti