måndag 23 februari 2009

Hej.


Jag funderar mycket. På livet. På fiskarna. På ekoxen.

Ville bara att ni skulle veta det.

I övrigt så är jag en rätt glad prick med lite skinn på näsan.

Jag samlar på:
Knäckebröd
Marmelad
Godis
Chokladkartonger
Musik

Detta är ett sammanhängande blogginlägg. Allt är sammankopplat. Molekylerna, elektronerna och Thomas di Leva.

Nä, nu ska jag sluta skriva så kryptiskt.

Min helg. Jag har:

Klappat Zelma
Lekt med Zelma
Klappat Zelma
Kramat mamma, pappa, Fanny och farmor
Klappat Zelma
Träffat kompisar
Lekt med Zelma
Tittat på schlager
med Zelma
Ätit gott
Zelma har ätit torrfoder
Sovit gott
Zelma har också sovit
Kört bil
Det har inte Zelma.

Så, det var min helg i korta drag. Zelma är en hund, inget annat.

Och jag hoppas ingen av er gick ner och spelade på Oddset efter mitt sk. "insidertips" i lördags! Det är svårt att ha MER fel! Molly spikade jag men hennes odds låg väl förmodligen på 1,00001! :)

EMD var bra och har en riktigt bra låt, Molly har en otrolig röst och är innerlig, BWO har en bra låt, Rigo and the Topazzzsnaufituringredddox (!) var coola.

Annars tyckte jag att Maja var bra. Gillade framförallt koreografin, lite Fosse-stuk.
Velvet hade ett coolt nummer och, enligt mig, en riktigt bra låt!
Rickfors var mycket bättre än vad tidningarna skrivit. Pappa gillade låten!
Sofias grekiska sväng var också bra, jag gillade trummorna med batman (läderlappen) på!

Så om det faktiskt var någon som spelade på mitt "insidertips" så tycker jag du skickar ett argt mail till:

jagvillhaminapengartillbaka@mzw.se

:)

Nähä, nu börjar vi närma oss Norrköping, stad i världen.

Måste träna imorrn.

Tack för att ni finns. Sov nu så gott så hör vi imorrn!

Puss, kram och handslag

Er Måns Semlan Zelmerlöw

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah, man blir så glad av dina inlägg :) Och Zelma är söt, men det har du väl insett redan? ;)
Glöm inte att fixa låttexten sen hörrö?
<3

Pillaan sa...

Hund e fin ;) Min kanin heter också Zelma med Z haha. Dock Zelma Linus om man ska vara exakt. Hon gillar inte knäckebröd haha. Det gör därimot Bazze. Hunden haha. mina djur är knäppa.

Du är saknad!

ejohansson93 sa...

Zelma är sjukt söt, men det visste du förmodligen redan! ;P
Föresten! Vet du?! Jag kanske kan få komma upp till Sthlm och se genrpet till finalen! Det har varit lite ovisst, men nu så! *hoppashoppashoppas* Haha :P
Ses vi isf?
Kram

Måns Zelmerlöw sa...

Klart vi gör! Lovar att ge järnet på genrepet!

Jag ska fixa låttexten så fort jag kommer hem.

Kram

Anonym sa...

fy så söta! Vill krama er båda två! :D

*krama*

Anonym sa...

naaww va söta ni två är.kul att du spenderade mkt tid med henne i helgen.vad är Zelma för ras?:)

Kanske också kommer till finalen,hoppas det..återkommer.:)

Kram!

Linn sa...

Zelma verkar ha haft en mycket bra helg :D

//Linn, Linnsan ;P