torsdag 26 februari 2009

Idag kom nya posters!

Wiiiii!!

Kram

11 kommentarer:

Anonym sa...

När blir signeringen av ....längtar lä'ngtar längtar

Anonym sa...

WOOWOWOW I want one of this posters:) Please sens few to Poland:)
BIg Kisses
Wiola

ejohansson93 sa...

WOW! En sådan vill man ju ha GENAST JU! :D
Och vet du?! Det blir MElodifestivalen för mig! Kul va?! :D Haha! :P
Puss och kram! Ses i GLOBEN! :D

Anonym sa...

inte lust att skicka ut en? ;D

Anonym sa...

en sån vill jag ha tack :)

Anonym sa...

du får hemskt gärna skicka hit en till mig med tack ;)

Anonym sa...

Jag säger detsamma - wiiii!Kan man köpa dom i butik snart eller på shopen här kanske eller?Jag tackar inte nej till dom.:)

Kram

Linn sa...

Give me! :D

Anonym sa...

wohoo! veryveryvery snyggt!!! :D heter albumet MZW elr? min mamma sa ngt sånt iaf ^^ .. har några surmulna båtpassagerare bakom mig som mer än gärna vill strypa mig för att dom vill sitta vid datan, moah ^^

Gyllenblue sa...

Va fina dom är!! =O Den till höger vill man ju ha...får fjeska lite i skivaffärerna sen tror jag. Hehe;)

Anonym sa...

Kan inte vänta till ditt album!! :D Ser fram emot det så mycket. Ska se till och få en poster med tror jag!!! :D

Caroline <3