söndag 15 februari 2009

Gonatt ni fina!


Tillbaka i Stockholm nu. Ligger i sängen och kan fortfarande inte riktigt fatta vad som hände. Det tål att sägas gång på gång på gång - TACK! Ni är helt fantastiska, de bästa fans man kan ha!
Jag är lycklig, lättad, trött, frusen samt tacksam.

Om fyra veckor är det dags igen, då i Globen. Jag laddar redan. Inatt blir det knäcke med räkost - schlagermat!

Fattar ni???? JAG ÄR I GLOBEN! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Detta blir ett rätt osammanhängande inlägg. Vill bara att ni ska förstå hur lycklig och tacksam jag är!

Ni är bäst!

Tom. flygresan från Skellefteå var kul. Satt och käkade nonstops och skrattade trots flygrädsla och lite sömn. Inte dåligt! Då är man minsann glad. I taxin från Arlanda satt vi och diskuterade hur vi skulle kunna utveckla numret till Globen. En idé var att jag skulle ta på mig krabb-liknande proteser på armarna...vi avfärdade den idé rätt omgående! haha..

En annan var att alla tjejerna skulle "sänkas" ner från taket. Så blir det nog inte heller!

Till alla er som varit delaktiga i numret och allt runt omkring denna vecka;
P-M, Rickard, Helene, Mattias, Sabina, Nathalie, Jenny, Linda, Jessica, Dea, Fredrik, Henrik, Sandra och Hampus m. fl.

Tack för att ni varit så underbara - stöttat, tyckt och varit så proffsiga. Utan er hade detta aldrig hänt.

Nu laddar vi för Globen, då ska numret vara ännu bättre!!

Sov gott allihop.

Miljoner kramar Älgen

14 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk och bäst kan du vara själv Måns :)

Godnatt och sov gott
kram
/ alexandra

Pillaan sa...

Haha. De där med krabbproteser låter fint. Fan Måns jag saknar dej haha. Fast jag e liite sur på dej också. Knäckemackor.. jag tror du vet hur lång tid de tar att bre dem? jag tror jag blir illa tvingen nu. Ditt fel alltihopa haha. Äh du får vara bäst ändå kram

monchichi72 sa...

sov gott du fina själv!
jag har lite svårt med det just nu,har lite smått panik för klockan ringer om 3 timmar o 17 minuter...
då kanske man gärna skulle vilja sova


love u

Anonym sa...

jaaa!grattis ennu en gång!
JAG ÄR MINST LIKA GLAD SOM DU :P
hoppas du har sovit gott!
OCH LYCKA TILL I GLOBEN!!!!
i love you
/kram camilla

Anonym sa...

God morgon. Jag är fortfarande lika lycklig som du! Jag ser emot fram att se dig igen på scenen och gör mycket bättre med numret! :D Massor kramar, Lina

Anonym sa...

Du var helt enkelt bäst i lördags, precis som alltid. Det är du själv som tagit dig till Globen, vi hjälpte dig bara lite på traven! ;)
Du förtjänar verkligen detta!
Puss på dig!

Gyllenblue sa...

Den som gjorde det mesta var ju du själv! Du gjorde nummret helt perfekt så det finns absolut inget all klaga på. Hur ni ska kunna förbättre nummret har jag ingen aning om för det är redan så bra! Klädbyte kanske? Det brukar ju gå hem=)

Ha nu en störtskön vecka och ladda batterierna ordentligt nu inför Globen;)

Många kramar!
Stephanie

Anonym sa...

Måns...du var jättebra! Men...halvnakna tjejer som dansare? Vad sänder det ut för bild till unga tjejer?? Du som är en förebild och avgudas av tusentals unga...tycker du borde föregå med lite bättre exempel på den fronten. De behöver inte vara halvnakna för att dansa bra. Hoppas du förbättrar det till Globen.../Sanna

Anonym sa...

grattis måns! tyvärr missade jag själva programmet, och det går inte att titta på nånstans. jag ska rösta på dig i globen i alla fall, bara så att du vet. nu ska jag gå och äta en kanelbulle! tack & hej/maja

Anonym sa...

DU är fin! kollade på reprisen då och fastän jag visste att du hade gått vidare blev jag överlycklig och bara: YEEEEEEEEES!!!!! :D
men du är grym vilken entertainer du är va!;) och nummret var verkligen helt perfekt. hoppas du är taggad till Globen det är iallafall jag&mobilen haha! för du ska till moskva ingen tvekan om saken. PUSSS

Anonym sa...

baby du är så fiiin :)<3

Anonym sa...

DU VAR BÄÄÄÄST ! Så himla skönt det va att veta att du kom till final. Älskar låten !

Anonym sa...

Det finns bara en anledning till att vi är världens bästa fans;

DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA IDOL!!

:D kraam Z

Anonym sa...

Grattis till ditt uppträdande i melodifestivalen.Det var verkligen toppen bra, dock får man ju vänta på möjlighet & lyssna på den med bra ljudkvalitet.

Lycka till i slutspelet..

Kram Kissen