lördag 21 februari 2009

Har du tänkt spela på oddset?

Här kommer mitt insider-tips:

Till final:
Molly
Bwo

Andra chansen:
Emd
Velvet

Femma:
Maja Gullstrand

Mmm..spännande va? Många som tippat emd direkt men jag är inte helt säker faktiskt. De är grymt bra alla tre men de måste ha ett riktigt riktigt bra nummer också.
BWO och framförallt martin brukar ju lägga i ytterligare en växel när det gäller och förmodligen är numret grymt.
Molly sjunger sig rakt in i våra hjärtan.
Velvet ställer till med en härligt annorlunda show.

Så tror jag, vad tror ni?

Nu ska jag duscha och sen spela tevespel med några kompisar.

puss på re'

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oh.. man vill ju bara hålla om henne wiiiiiiiiiii.. riktig söting

ejohansson93 sa...

Bwo:s show är tydligen inte så spektakulär det här året som man kanske skulle kunna vänta sig... Men jag vet inte. Molly är nog iaf självskriven tror jag. Hennes röst är helt underbar! Sen hoppas jag ju på EMD, men man vet ju aldrig... Såhär tror jag:

Till final:
EMD
Molly

Andra chansen:
Velvet
BWO

Femma: Maja Gullstrand

Usch, nu får man ju nästan skämmas om man har fel efteråt sen..Haha :P

Pillaan sa...

Nej inte mera BWO Måns. Jag e trött på dem. Känns som att alla deras låtar e likadana! Bara anorlunda text. Haha

Anonym sa...

Har du hört BWOs låt? Jag lyssnade det man kunde på SVTs sida. Njaa, jag tror nog inte de håller till final... Tråkig låt, enligt mig...Eller är det så att jag bara inte VILL att det ska komma till final! :) Tror att EMD går direkt till final, och Molly, för att hon har en sån otrolig röst, och som du säger, sjunger sig rakt in i våran hjärtan.
Sen vet vi ju redan att det kommer att bli du som står där som vinnare i finalen och får åka till Moskva, så det är väll inte speciellt viktigt vem som kommer till final nu va? ;)
Du ju alltid vinnare i våra ögon iallafall! :)
Puss

Anonym sa...

Hej Måns, för din ekonomis skull hoppas jag att du inte bettar allt för mycket på andra saker... som det ser ut nu ser inte dina odds alltför bra ut. =)

ps. din låt är jäkligt mäktig, den har verkligen satt sig på hjärnan, som en schlagerlåt ska. lycka till!