tisdag 10 februari 2009

På sveriges radio.

nu har jag ävnjutit en bättre (fast kort) frukost på scandic anglais bestående av ostfrallor, leverpastej och melon. sedan blev det 3 intervjuer, bla en med malin roos på expressen (hon på bilden).
Nu avslutade jag precis p3 populär och ska bege mig till herr engfors där jag ska prova lördagens outfit för sista gången innan avfärd. Sedan blir det sånglektion följt av dansrep. Och jag har inte hunnit tvätta än..det blir en lång dag..och natt..
Men jag vill ändå poängtera:

JAG SER OFANTLIGT MYCKET FRAM EMOT LÖRDAG!!

solen skiner. It's a sign! ;)

Kramar

4 kommentarer:

Anonym sa...

kanske kan du skicka ner lite sol till skåne..för här snöar det.

Anonym sa...

Haha nu kommer jag låta som alla andra tjejer men guuud va sööt du är! Ska bli skitkul att se dig i smoking på lördag ;D att det är på alla hjärtans dag, (även om du inte visste att den dagen är ett SIGN!

Anonym sa...

Tvätta?? Det trodde jag du bad Marie att göra? ;) // Jonas

Anonym sa...

hej måns min kompis melinda tycker att du är söt
jag tänker rösta på dig på melodifestivalen 2009
kan vi träffa dig
melinda--15@hotmail.com
hannaflamingo@eriksson.com
hoppas att du tacka ja så vi kan snacka med dig
ha det bra hanna och melinda
hanna tycker att du ska gifta med dig med marie och skaffa barn om måns blir pappa och marie blir mamma
melinda och hanna tycker att du är snygg
puss
våran idol