lördag 28 februari 2009

Åh herrejösses så bra det blev!

Idag är en STOR dag! Idag fick jag se det sprillans nya communityt för första gången. Det är så fruktansvärt snyggt! Logiskt, modernt, high-tec, roligt och galet ambitiöst! Man kan tillochmed "smygflörta" med folk! Jag är så glad så glad! Nästa vecka gott folk, då smäller det! skulle tillochmed nästan kunna garantera att communityt öppnas redan på måndag!

Ne det blev faktiskt inte en så dålig fredag after all. Garage-tv som programmet heter gick bra och jag klinkade inte fel alltför många gånger. Men nervös var jag! Som en ko på stureplan. ungefär.

Sen hade jag lite möten följt av att jag mötte upp felix och henke. Och sen blev det let's dance.

Nu ligger jag i sängen och förundras över detta community. Åh vad jag längtar tills ni får se det så vi kan häpna ikapp!

JAG HAR ETT ALLDELES EGET FACEBOOK/LUNARSTORM!!!!

Apgrymt!

Dagens låt:

kevin borg - street lights

Väldigt bra!

Ni är bäst! Åh vad vi ska smygflörta på måndag! Haha..

Kramar och pussar månsbook zelmerstorm

14 kommentarer:

Anonym sa...

Låter jättespännande,jag tror jag kommer också gilla den.garanterat.:)
jag borde också ligga i sängen nu,men ska göra det nu efter.
DU är bäst!Puss & kram /Malin

Pillaan sa...

Nu e jag glad som få. Detta har varit veckans bästa fredag LÄTT! FÖrst kom min kisa tillbaka ifrån en 5 dagars vandring långt hemifrån. Sen upptäcka min hjärna lite nya grejjer, o nu detta. Redigt najs. Du kan int ana så länge jag väntat efter detta jäkla ställa o snacka på haha. Kram

Gyllenblue sa...

Smygflörta på måndag säger du...jag är på! xD haha!

Kommer bli asgrymmt det nya communityt tror jag. Förlåt mig "apgrymmt" ;)

Ser fram emot det SÅ mycket

Ha en grymm dag;)
Kramar!

Stephanie

Anonym sa...

Ååh, du skulle inte kunna avslöja dina användarnamn? Hehe ... ;)

Anonym sa...

Ååh! Va kul att det kommer nu snart! Fattar du hur många som kommer att "smygflörta" med dig? ;D
Apgrymt! :D
Det kommer säkert att bli hur bra och snyggt som hälst!
Pussar!

ejohansson93 sa...

Haha. Ja, att du är nöjd är väl en underdrift, eller? Hihi, nu ska det verkligen bli sjukt kul att få se det! :D
Satan coså att jag missade Let's Dance.. Du kanske inte syntes, vad vet jag? Men ändå...det var första gången jag INTE kollade på programmet.. Haha :P
Puss och kram!

monchichi72 sa...

smygflörta va.. :)
gulle dig

Linn sa...

AAHHHH äntligen community! :D Du anar inte hur mycket jag har längtat, har ett behov tror jag ;P
Ser fram emot att se det, lär inte bli besviken för är supernöjd med hemsidan iövrigt :)

Så smygflörta på måndag, okej! ;D
Massa lyckliga kramar // Linn

Anonym sa...

Klart vi ska ;)

Anonym sa...

Vilken oerhört bra överraskning i min annars värdelösa snöiga pluggdag!
Längtar!
Smygflörta it is!

Anonym sa...

Vilken oerhört bra överraskning i min annars värdelösa snöiga pluggdag!
Längtar!
Smygflörta it is!

Anonym sa...

ja det låter bra!<3
SMYGFLÖRTA JO MAN TACKAR :D
jag håller med med att street lights är mycket bra!<3
//kram camilla the finnish girl!

Anonym sa...

åhh goush! :D Fy va' fett najs.

btw, så är du med på bloggkollen igen, i dagen's (lördagen's) expressen. Inlägget om piano-spelandet...

monchichi72 sa...

jag har också alldeles eget facebook/lunarstorm,vad är det med det då?trodde du att du var först va?
pilutta dig,hihi

puss o kram :)