måndag 9 mars 2009

uppdatering...

12 kommentarer:

Anonym sa...

Var får man tag i Hope & Glory den akustiska versionen?? den är verkligen underbar! :D

Anonym sa...

Jag får gåshud varje gång jag hör den akustiska verisonen av Hope and glory! Och det är inte ofta!

ejohansson93 sa...

Den akustiska versionen av Hope & Glory är verkligen jättebra! Kan du inte köra den i Globen? :P
Lycka till med träningen! :)
Puss o kram

monchichi72 sa...

haha,undra om fans i allmänhet brukar snacka om räkost o kaviar?haha,jag gillar allafall inget av det
vilken underbar så kallad idol du är
fast det är ju rätt trevligt att hålla på o byta recept här :)

kvällsmål ala finskilainen: :)

wasa frukostknäcke
milda lätt
edamerost(finsk eller svensk)
rökt skinka med lime o chilismak

till detta en liten yoggi dröm med jordgubbsmak
(finns på coop i 8-pack lite olika smaker)
fullkomligt beroendeframkallande
hih

hörs o störs

Anonym sa...

jag håller med ovanstående talare, du borde kanske så småningom göra en samlingsskiva med akustiska versioner av dina hits? cara mia, brother oh brother och hope and glory är ju fruktansvärt bra akustiskt. give it a thought! =)

Pillaan sa...

du har en del att lära dej ;)
rundabord ska de vara. bre gott o alla andra "rase" är som isklumpar ju :S. Sen så ska de inte vara kaviar eller räkost utan en banan eller extremt många skivor hushålls ost. o knäckebröds "rasen" ska vara sprt ;) blä för räkost. räkor är läskiga när de ligger helt döda i frysen och blir förkylda -.-

Anonym sa...

Mellokungen i sin höghet på Tv expressen.se.... snacka om att hela 2007 rullade i gång då jag hörde cara mia.. och du Hope and Glory var ju kanon i denna version med... du anar inte hur mycket jag längtar längtar längtar l'ängtar... ja tar nog inte slut ikväll i alla fall...puss på dig ocg du glöm inte att stretcha efter åt... killar brukar vara asdåliga på det.. är du det med ;)?...

Måns Zelmerlöw sa...

haha. jag är faktiskt rätt bra på att stretcha. Men ryggfiléerna är rätt svåra att komma åt!

Vad kul att ni gillar Hope & Glory akustiskt! Den finns med på den fysiska singeln samt som bonusspår på iTunes-albumet som också släpps den 25/3. Där finns även maniac i ballad-version..den e fin den! :)

Pillan - Banan på knäcke är definitivt inte att rekommendera! Jag har provat! haha

Kramar

Anonym sa...

Himmm imponerande Månsan.... jag har tränat regelbundet nu i snart två månader och börjat träna ländryggen vilket jag hatade att göra och jag får fortfarandet träningsverk....men rätt skönt efteråt... min personliga tränare alltså min kompis kör hårt med mig och är inte snäll....men det verkar funka...
Jag vill ju ha den signerade så jah kommer att komma på signeringen vad säger du om det?

Pillaan sa...

Det är ju jätte gott. Bättre än räkor iallafall -.- haha

Anonym sa...

Oh. Räkost är min drog. Te och räkost-mackor är en perfekt start på dagen enligt mig! :D

MånsZelmerlöwBliMin sa...

du ska alltid säga hej gott folk!!! har du tänkt på det? haha söt är du iaf<333