torsdag 26 mars 2009

Är detta verkligen okej??

Hihi...

17 kommentarer:

Linnéa sa...

Jag fattar inte riktigt...

ejohansson93 sa...

Tveksamt... ;)

Du, Rewind sätter sig snabbt..! Vilken tur att den är bra då! :-)

Anonym sa...

Menar de att de kopierar frikmärken?! Haha. Det var något nytt.. men tveksamt om det är okej!
Kram

Anonym sa...

HAHAHAha :D:D
jag känner att jag hänger med i din humor! hihi
PÖSS Rita

Linn sa...

Haha, fick tänka två ggr innan jag fattade ;)
hihihi :D

Pillaan sa...

Varför har du tagit bort alla låtarna ifrån myspace. Jag blir desperat. Först får jag ingen skiva, och kommer inte få den förens första april. Väldigt trevligt o få den informationen långt efter att man beställt. Vaför bytade ni datum? de e ju jätte taskigt, nu har jag ju int något o få signerat på lördag. Jag e för fattig för att köpa ett till album ju! Tycker faktiskt det är väldigt dåligt att man inte fått reda på det innan. Att den inte släpps samtidigt som den andra!

Och nu kan man inte äns lyssna på låtarna o ladda inför lördag. Jag blir galen. Alla smarta jäklar som beställde den vanliga sitter hemma o chillar och lyssnar som fan. Jags itter o lyssnar på surrandet i datorn o håller på o ryckar sönder. Idag är jag inte på humör för någonting. Snälla ffs lägg upp dem igen! Jag kommer inte överleva!

monchichi72 sa...

jag har inte heller nån skiva att lyssna på.. :(
bara fått lite försmak på myspace o nu är det också borta.. "snyft"
kanske slår lite på dig imorgon..
hihi,nej,det ska jag inte göra ;)

kram

Anonym sa...

Hej!

Jag bara undrar när skivan jag vann kommer. Blir ju tokig av att vänta :S Har inte köpt den ännu eftersom jag vet att den ska komma. Gaaaahhhh :P

Hurry curry :)

Anonym sa...

Haha mobb ;P

Jag beställde också special först... men jag köpte den andra också... kunde inte vänta :p

Kram <3

kattish sa...

hahaa, har alldrig set en sån skylt. Gick du in och fråga om man kunde köppa elr?? ^^ kramar i massor, vi ses imorn ;)

Anonym sa...

Det kommer alltid lustiga saker.. men du lyssna på denna låt... http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=56478377447&h=oezNd&u=RXPGm

Anonym sa...

Haha! Det kan de ju inte vara? ;P Mendu, jag är väldigt rädd för att jag inte kommer vara hemma den 2;a maj när du kommer till gävle. jag dör! :o Men ses imorn. Kram

Anonym sa...

nja, ett no no där va :p
ses imorgon ! :D<3

Anonym sa...

TACK för en kanon spelning på Valen idag, så härligt att höra dig snacka redig skånska :) helt fantastiskt att få stå 20 cm ifrån dig!
mvh anna, en av de sista i kön

Rabarber sa...

Inte riktigt kanske. Dagens garv!! =)

sabina sa...

heeej måns har du msn ?kan jag få dig?

sabiiiiina sa...

heej måns jag älskar dig och din låt har du msn kan jag få dig i sånna fall?kram från sabina grbic och puss från sabina grbic jag är 11år kan jag få dig på msn om du har kraaaaaaaaaaaaam sabina jag älskar dig jätte mycket