tisdag 10 mars 2009

Nu börjar jag bli ordentligt trött!! Snyft...

9 kommentarer:

Alisa sa...

Good luck in rehearsals!!

Anonym sa...

Du var grym imorse. Impossible är helt underbar! You're simply the best vännen! :)

Nu ska jag ut i snön

Kram

ejohansson93 sa...

Ja, jag vet! Det är helt sjukt! Ska det verkligen kunna komma sön i mars?! Jag trodde mars var en vårmånad.. snyft.. Missade dig på nyhetsmorgon imorse! Måste se det nu! Puss!<3

ejohansson93 sa...

Asså okej. Nu har jag kollat på vad du gjorde imosre, och herrejisenes vad bra du är! Man kan verkligen höra hur du har utvecklats! Så jäkla bra! Nu längtar jag om möjligt ännu mer tills skivan släpps! Tror att Impossible kan vara en förhandsfavorit vid det här laget.. :)
Okeh hoppas att du för många timmars sömn inatt.. Jag skulle ha brytit igop vid det här laget!
Puss och kram!<3

Anonym sa...

Hej Måns! Måste bara säga (nu kommer jag att låta som en gamling men jag är bara 34 med två små barn, jag lovar); måste dina bakgrundsdansare vara såå avklädda? Helt ärligt, du har jättebra låt men ditt (läs deras avklädda) scenframträdande känns...sådär. Är du inte för ung och medveten för att ha typ 10 lättklädda damer bakom dig? Du fixar det väl utan den "draghjälpen"? Det känns lite Christer Sjögren och det tar fokus från dig och låten och det ger inte bara positiva vibbar. Man kan vara sexig snygg och dansa häftigt och proffsigt utan att vara så avklädd. Hoppas att du tänker om.

(tråk-)Eva

Anonym sa...

Kämpa Måns, Kämpa (: Det kommer bli SÅ bra på lördag.

Anonym sa...

Det snöar hos mig med,lustigt.
Ses på lördag,jag tror jag kommer då iallafall.:) Glöm inte att rösta,det ska inte jag iallafall glömma!Lycka till!;)

Kramar

Anonym sa...

hoppas det inte blir något fusk i mello som det sägs överallt så att du inte vinner. För du ska vinna!!! Xd Kram<3

Anonym sa...

Bra jobbat idag! inte många timmasr vila inte! vilka låtar Månsan... håller med dig om texten... mycket mycket fin! Impossible berör en verkligen... love it.... Lördagen kommer att vara en oförglömlig dag.... början på en underbart start och en härlig sommar som följer ... suerte gauapete..../ själens oas