fredag 20 mars 2009

Mina älskade vänner!!

Jag fick en guldskiva ikväll! Jag hade ingen aning och ni fattar inte
hur glad jag är! Detta händer ju nästan inte längre!

Releasefesten var förmodligen den bästa i mannaminne, grymt mycket
folk och varenda en var glad och go! Båda framträdanden gick
jättebra trots halsen och det var längesen jag var så lycklig! Jag
lovar att lägga upp bilder så snart som möjligt.

Nu ska jag gå och lägga mig med min guldskiva!

Ni är bäst! Ni kan se hela framträdandet på min bambuser på
förstasidan.

Missa inte:

Återvinning i P3 imorgon fredag 12.00.

Och

Så ska det låta imorgon fredag 20.00.

Massa lyckliga guldskive-kramar

Månsa

38 kommentarer:

Anonym sa...

tack för en grym kväll.. ska vakna om fyra timmar bläääääääää

Anonym sa...

Congratulations from Spain...!!!
Waiting for a visit here in the western Europe.
Lycka till!!!!;)

monchichi72 sa...

godmorgon säger tröttafia..
en iskall dusch kallar :)

Anonym sa...

du var grym Måns. Tack för en trevlig kväll.

Jesper K sa...

Jag vill också ha en guldskiva!
Ska springa ner till hobbyaffären och spraya en vanlig cd med guldfärg, svårare är det väl inte?

Anonym sa...

du är bäst måns!
härligt att du hade en super trevlig kväll :)
du är så snyggggg
man blir så kär i dig! hehe
pusss

msib71 sa...

Grattis Måns!

Du är såå värd guldskivan!

Kramar Maria B

Anonym sa...

hi Mans! Big Congratulations from Poland!!!!!!!!!! Wow gold before premiere. So when you'll release MZW in Poland? next Gold is waiting for you

Anonym sa...

GRATTIS!!! Det är du värd :)

Varför ska så ska det låta gå samtidigt som Lets dance??
Hmm... sambon blir nog glad om han slipper kolla på Lets dance, men vette fan om han hellre kollar på så ska det låta haha.
Han hatar melodifestivalen, men han höll på dig iaf ;)

Trevlig helg!!

Anonym sa...

ha så roligt ikväll på "så ska det låta" :) kommer självklart att sitta fastklistrad framföt tv:n (;

Anonym sa...

Grattis till din guldskiva! Det är du verkligen värd.
Ikväll blir det ju så ska det låta o vem är med där?...haha... När jag berättade för mina töser att du skulle vara med så skrek dom:måååååååns. Jag har fortfarande ont i mina öron.

Anonym sa...

Släpp en akustisk skiva nu är du snäll...

Anonym sa...

Nice !! Stora varma Gratulationer.

Åhhh vilken Lycka !!! Tittade på din turneplan och nu har Lill-Loppan bestämt att hon ska till Center Syd (är väl dit i Löddeköpinge där bär av) den 5 april. Hon säger att hon ska prata med Måns jättelänge och att ni ska bli kompisar. Känner jag henne rätt kommer hon bli blyg men en kram och en signering kommer hon nog lyckas stjäla från dig.

Misstänker att jag får göra en till kalasinbjudan till hennes Disco ... till dig... *ler*

Ha en trevlig helg. / Loppan och Lill-Loppan

Anonym sa...

Ååh grattis!:)
Va glad och stolt jag är över dig.Jag sa ju att din skiva kommer bli en succé.Så ska det låta ikväll är det ja,det får man inte missa!Såg dig på 1:an igår där du stod där hallåerna brukar vara.hihi.

Kramar!

Anonym sa...

wow det är ju såå kul!!!
GRATTIS<3

och förresten , mycket snygg platta, konvolut o såå! xD
Men hur blir det med bobster?

Linnéa sa...

Vad roligt! Grattis! Känner en som var på releasfesten igår och vad jag förstod så tyckte han att det var jättekul och han hade en riktigt trevlig kväll han med.
Keep up the good work! Pus pus.

Anonym sa...

Det är du absolut värd Månsan, Grattis så JÄTTE mycket!! Kunde riktigt se det där speciella (och söta) Måns-leendet framför mig när jag läste (: Jag är riktigt glad för din skull och det var synd att du inte kunde bjuda in oss alla som tycker om dig.. tänk vad många kramar du hade fått då! Kram och ha en toppen-fredag

Anonym sa...

Älskar alla dina låtar!!
Forever är super bra! Lycka till med allt! <3

Anonym sa...

Stort grattis Måns!

massor med grattis kramar
/ alexandra

Linn sa...

Wow GRATTIS Måns! :D
Så glad för din skull! :)
Nu ska jag in på myspace och försöka lära mig lite låtar på mzw ;)

Anonym sa...

Grattis Månsan till Guldskivan... den lär blir diamant när den släpps ! tack för en grym och härlig fest! var och är så glad så glad... dina fester brukar alltid vara upplyftande och du omges av härliga människor.. det var kul och träffa Sandra med....hoppas att du har en bra fredag... ska kolla på så ska det låta ikvälla ska du?

Anonym sa...

Grattis!! Va roligt att du fick en guldskiva =. Ska inte glömma att kolla på så ska det låta ida.

Anonym sa...

Grattisgrattisgrattisgrattis Måns! :D Du är så värd guldskivan, lyssnar på den på myspace... :)

Kram :)

Margit25 sa...

Hej Måns! Så du är på väg till min hemstadt Borlänge kommun. Gå in på Hennes & Mauritz vet ja. Lycka till imorgon på din turnè. En som sjöng Cara Mia i Helsinki där du var ganska okänd. Margit Humlan.

Anonym sa...

STORT GRATTIS till guldskivan!!! Nu är det bara 5 dagar kvar.....;-)

Massor av BAMSE kramar till världens bästa Måns!!!!! Du e helt klart BÄST!!!!!

Sjumilakliv sa...

Du gör det bra i Så ska det låta! Grattis!

Anonym sa...

Tittar just nu på "Så ska det låta" och efter en vecka där allt som kan gå åt helvete verkligen har gjort det, så kommer jag på mig själv att sitta här och små-le lite fånigt när du är i rutan. Tack för det!

Anonym sa...

Kanonbea jobbat i Så ska det låta! Så många olika typer av musik du kan. Imponerad! Grattis till guldskivan också. /Marina

kattish sa...

Låtarna är ju supppper bra!!!!!!! Älskar ditt upträdande i releasefesten och du var helt fantastisk i "Så ska det låta", självast underhållningen i programmet :D

Anonym sa...

Kan du inte komma till Swedbank arena då Lund firar bästa skolkommun. Du sa ju att du hade tyckt det varit kul :) Det är den 25 mars. Kooooooooooooom :P

Anonym sa...

Ha ha! Faan vad jag garva när du hoppade sönder golvet i kväll...i "Så ska det låta" =)
Du är bara för goooo´!!!!!

Kramar

Anonym sa...

Du borde sjunga på skånska oftare, så mysigt att höra dig sjunga Wilmer X :) Det lilla gjorde min fredag :)
Stora Lundakramar

Anonym sa...

Plattan är grymmt bra ;) tack för en rolig kväll! MIK

Anonym sa...

Är i norge o jobbar så missade helt att du skulle va på så ska det låta ikväll, vilken tur att man kan se det på svts sida!! Hahaha måååns hur lyckades du ta sönder glasgolvet? Du är verkligen för rolig, hade verkligen velat ha dig i mitt liv varje dag. du är bäst!!

Tusan att jag missar signeringen i lödde den 5 april!!!

keep up the good work. du är underbar!

Anonym sa...

Riktigt bra show i kvällens program:) Jag gillar skarpt när du tar fram din fina skånska, fortsätt med det haha!! Stora kramar ifrån Skåneland:)

frokenjohanna sa...

vilket avsnitt av så ska det låta! åååh vad bra det var! mer mer mer!

Anonym sa...

jag och min klass var vid sveriges radio igår oxå:D sjöng liksom! älskar din blogg!

kram

Anonym sa...

Grattis till guldskivan månsiie! :D Den är du värd. Förresten har jag lärt mig kommentera din blogg. (Det funkade ej förr) Men de är ju posetivt att de går nu :)