lördag 7 mars 2009

Lite fler bilder på plattan..

17 kommentarer:

Anonym sa...

Jag längtar som bara den ska du veta! Mkt fina bilder också! :D

Kram på dig

Roddy sa...

I want one copy of this...seens to be amazing :D

copora sa...

Im going to Sweden to see Melodifestivalen next weekend, but have to go back to Japan before the release date of your new album! :(
its already there but im gonna order it online when im back here...
anyway, I can see your performance for the first time soon!! >_<

--Natsuki

Anonym sa...

J--vlar, nu längtar jag ännu mer! ;)

monchichi72 sa...

VILL HA DEN NU!!! :)

Gyllenblue sa...

Riktigt fina bilder det blev från den photo-shooten! Lägga upp lite fler på sidan kanske? ;)

Kram kram

Anonym sa...

Ooh I like it!Snygga bilder på dig!;) Längtar tills den släpps!:)

Kram

Anonym sa...

Har du fortfarande kontakt med Ann Wilson? För igår när jag var på deras fest så sa en att du hade frågat henne om det gick och dansa något speciellt till hope an glory...
Självklart går det! Så otroligt glada alla var när de fick dansa till den, även jag!

otroligt vackra bilder!

Anonym sa...

Gud vad snygg skiva :) Jag längtar tills jag har den i min hand!

Anonym sa...

snygging! vem går vidare idag på andra chansen då? ;) längtar tills jag får den där skivan va! blir det sommar turné? PUSS

Linn sa...

Ser fint ut :)
Vill ha den nu! :D

Anonym sa...

I want it,I want it. It looks fantastic. Mans, maybe some turnne around Poland? I will be happy:)

Bjjureeek sa...

Lääängtar verkligen tills din nya platta kommer ut :)
Ska du ha nån sommarturné i år? Måste man komma på isåfall.
Räkna med massa röster från mig i melodifestivals finalen! ;)

Anonym sa...

jag längtaaar :D<3

Me-Şe sa...

It's look amazing. I hope, i'll have this one.
Love from Turkey
Kram :)

ejohansson93 sa...

Måste bara säga att den akustiska versionen av Hope & Glory är väldigt, väääldigt bra!! Hoppas verkligen att det går vägen för dig i Globen! Kommer nog att slänga iväg en röst.., eller sju! ;)
Puss!<3

dousch sa...

Ska köpa och ha inplastad i hyllan och titta på som en skatt och lyssna på den i Spotify om hela albumet sträcker sig dit annars blir det att öppna! Kan knappt vänta! :)