lördag 28 mars 2009

Signering i halmstad.

Åh vad roligt det var! Galet mycket folk och ett sanslöst roligt gig!
Trots fyra rundgångar.. :)

Nu sitter jag på tåget mot göteborg och ikväll blir det jerry
williams på rondo. Har köpt hans greatest hits och försöker lära
mig låtarna så att jag och moh kan sjunga med. Jag menar, hur skulle
det se ut om jag satt och skrålade "i can jive" hela konserten??

Heja sverige!

Glöm inte earth hour ikväll!

På onsdag kväll är det dags! Det vi alla väntat på...
MJUKOSTPRISET 2009!!!

Förlåt att det dröjt.

F.ö anser jag att GB borde återlansera Vienetta Mint.

18 kommentarer:

Julle sa...

babben&co ska vi inte heller missa :D Ha så kul på konserten månsan, de är du värd. Kram

metti sa...

jag tror du gillar Vienetta Mint:)

Annelie sa...

Har själv varit på Rondo och sett Jerry. Det var rejält med drag!
Ha en supermysig kväll i Göteborg. Väntar med förväntan tills på onsdag (:
Kram

Anonym sa...

Yeeaaah! Earth hour! Jag funderar på att gå upp på Isaberg och kolla när alla släcker ned! Det kan nog bli riktigt cool! :P

Attans bananer att jag inte var i Halmstad! Kom dit runt midsommar, please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tylöhus! :)

Lycka till all mjukost! :)

Många kramar Josefin 14 :)

ulle sa...

Tack så hemskt mycket för idag måns! som sagt, du var jättebra som vanligt. Trots problemet med ljudet ;) Hoppas du haft en lika bra dag som jag! och att vi ses snart igen.

kram/ Ulle

Pillaan sa...

Jäddra bra dag! Saknar dej redan haha. Ses antagligen 5 April igen höhö.

Bettina sa...

DU VAR ASBRA! :D<33
HOPE AND GLORY VAR BÄST :D OCH BROTHER OH BROTHER ;)
/ Bettina (www.booak.blogg.se)

Anonym sa...

Tjena Måns. jag var ju i Halmstad och tittade på dig bara för skojs skull, för liksom du är ändå en kändis och då måste man gå och titta om du ändå kommer till halmstad. menmen jag var rätt att börja gilla dig för att jag är ju egentligen ett STORT EMD fans, men så hände det som inte fick hända, man började ju nästan gilla dig, men EMD står fortfarande på första plats, du kan komma på en 2:a plats om du vill, haha, men ha det bra :p

-Malin- sa...

Hoppas du hade det kul på jerry williams konserten.Klart vi inte glömmer earth hour.Hade kör-konsert om det och så.Det var sjukt kul,vi är grymma!
Ser framemot på onsdag hihi.:)

Kramar

Anonym sa...

Hallu Måns!
Det var lite kul när du kom fram och började snacka med oss,lite häftigt faktiskt :P

Erik sa...

vienetta Mint?! Of all the choices...

I'm waiting to hear who won the cheese award.. you really should update with the winner and perhaps a review? Hmm?

Gyllenblue sa...

Kan nästan se det framför mig när ni två sitter och sjunger "I can jive" xD Men det är klart man ska sjunga med så du ska inte skämmas=P
Hoppas ni får det trefligt!

Ser fram emot den stora mjukost-duellen;)

Många kramar!

//Stephanie

ejohansson93 sa...

Du saknar Vienetta Mint va? :)

ulle sa...

måns! jag skojjade lite igår när jag sa att det bara fanns en låt på videomaterialet på skivan! det finns två! haha, jag upptäckte det nu :) och sen kunde man visst lägga över låtarna från skivan till mobilen, bara jag som är lite oteknisk, hehe.

bara det jag skulle säga!
hoppas du har det bra.
kram/ Ulle

Anonym sa...

MJUKOST PRISET!!!!! :D
hmm har inte faktiskt smakat vienetta mint...hehe
HA DET BÄST
// kramar från tycker-att-hope-and-glory-är världens-bästa-sång!

monchichi72 sa...

glass är inte gott när det är kallt ute :)blää...men mint är jättegott

puss i pannan.. (eller nåt :) )
nu ska jag vila bort huvudvärk

Sabina sa...

Tjena Måns! Tack för ett bra gig i Halmstad :) Himla bra var du!

Andrea sa...

I Borlänge fick man minsann inte ta kort tillsammans med dig för de ansvarig där... hoppas på bättre tur nästa gång... Du e bäst ;-)