tisdag 24 mars 2009

Imorrn är det dags!

Imorrn släpps skivan! Och jag är så nervös för vad ni kommer
tycka! Lova att vara snälla, okej? :)

Nu ska jag bege mig mot loppekassen. Tror dock det blir förbannat
svårt att somna såhär tidigt men försöka kan man alltid! Ska ju
upp och iväg till radio vid 6 imorrn bitti. Precis min tid!

Babben gick nog bra. Någon sur ton kan ha smugit sig in men det får
ni ha överseende med.

Sov sött! Imorrn börjar signeringsturnen på allvar. Ska bli grymt
kul!

Puss och kram

13 kommentarer:

monchichi72 sa...

ooh månsito,det ska bli så roligt med allt som är igen : )
håller du tummarna åt att cdon har sett till att jag har skivan i brevlådan imorgon? snälla... :)
sweet dreams

Anonym sa...

Du, jag kan fortfarande inte fatta att jag kommer få 3 skivor :o Hoppas alla kommer denna vecka. Du har mkt att signera nu xD

ses på fredag!

kram
/ Alexandra

Pillaan sa...

Blir du glad om jag e snäll redan nu, och säger att ALLA låtarna är skit bra? Särskillt forever :)

Anonym sa...

om vi kommer gilla dina låtar, vi som älskar dig kommer ÄLSKA DEM!!!!!
lycka till med signeringen på din skiva :D

puss och kram från jennifer i malmö<3

Anonym sa...

Fick mail idag, imorrn kommer skivan i brevlådan..tror att brevbäraren kan tycka att det ser en aning konstigt ut med figuren som fullständigt KASTAR sig ut genom dörren när han kommer körandes längs vägen! Men han kommer ju förstå när han ser vad jag väntat på =)
Väntas du i radion redan kl 07..?? Oops, jag hade inte tänkt ställa klockan så tidigt.. Min son, som för övrigt heter Måns, brukar inte vakna före 8. Tur att man kan lyssna i efterhand ;)

Puss och lycka till

Anonym sa...

Hi, is the second time I comment here, I like your music and want to download your new album but it's impossible by itunes from Spain.
I "hope" some day you can visit Spain with your new album.

See you

ejohansson93 sa...

Låtarna är jättebra. Jag gillar speciellt Hold On och Forever. :)

Nu ska jag lyssna på mix megapol! :) Haha, gick upp tidigt bara för dig! :)
Puss

msib71 sa...

hej du, men lilla vän såklart vi är snälla vi älskar ju din nya skiva, jag gillar a stranger saved my life tonight,men alla de övriga är ju också superbra.

Hoppas du får en riktigt bra dag idag.

Många kramar

Maria

Anonym sa...

Du borde vara nervös Måns.. nejdå, skojade bara. De är säkert super allihopp.
Synd bara att jag inte får den idag.. jäklars. Försening.
Kram

Anonym sa...

Det här blir ju MTK..haha..för det e väl tony i mitten? Ja fast MZW e mycket bättre..kram

Anonym sa...

Du behöver inte vara orolig.Ditt album är superduperbra..det har jag sagt till dig också.Förhandslyssnade på din myspace.Helt underbar är den!Ska köpa den idag efter skolan.:)

Hoppas vi ses snart!Saknar dig!Kom till Örebro!;)
Puss och kram

Anonym sa...

vi kommer vara så snälla såå! :D
förresten så älskar jag din skiva
<33
ps. är kevin borg med på bilden??

Kristina sa...

Skivan är grym Måns! Well done :D

har du några planer på att komma till friendsdagen på skansen den 13 maj?

Kram