onsdag 25 mars 2009

SAS och kungsbacka

Jodå, helskinnad tog jag de sista trappstegen ned motl landvetters
asfalt. Flygningen var faktiskt rätt smärtfri trots att moh satt och
berättade rövarhistorier om flygkrascher hela resan! :)

Måste tyvärr ändå klaga lite. Jag vet att detta kan låta något
bittert men ibland måste man bara!
Moh och jag sätt visserligen precis intill motorn men ändå. 105dB i
60 minuter? Det är ju en hel del! (ja, vi hade mätare med oss) och
ja, vi är töntar!! Haha..

Nu ska jag vara glad igen. Signeringen i kungsbacka gick galant med
massor av folk och alla sjöng så scenen höll på att rasa. Tack för
alla presenter och blommor och armband och dikter och telefonnummer
och teckningar!

Nu sitter jag på tåget mot mitt älskade skåne och känner hur jag
spritter i hela kroppen över att vara på väg hem! Imorrn blir det
signering på valen i trelleborg vilket också ska bli förbaskat kul!
Jag gigar på tok för lite i skåne! Det måste bli ändring på det!

Nu ska jag äta en sallad och snyta mig!

Kramen und die pussen

Der måns

28 kommentarer:

Anonym sa...

ja snälla måns kom till malmö lite oftare, vi saknar dig här!
ses kanske i morgon.
puss och kram <33

Anonym sa...

Jag tycker de där med att vara mer i Skåne lät super! Ska se dig imorgon i Trellebog! Men fler spelningar här hade vi alla gillat! =)<3

Pillaan sa...

Väldigt lite i Laholm också om vi ska vara riktigt ärliga haha.

Måns jag får PANIK! jag vill ha min skiva NU! Kan du int typ skälla ut cdon en massa? De e skit många som beställt special edition som inte fått den. Och hur kul e de på en skala 1-10 att inte få skivan på releasdagen? Uh. Jag började fan böla nästan innan när ulla sa att de vart en låt med som inte finns på myspace haha. Tönt jag e. Men fan, jag känner mej som ett mobbingoffer som är helt efetr med allt. Typ när skivan kommer så har alla andra haft den i flera månader. Och alla kan texten till den där låten utan JAG. Och om du skulle få för dej o råka sjunga den på lördag, då sjunger alla med utan jag. Vadå helt off? Haha. Nej men fan jag e ryckig nu.

Men du, vafan ska du där borta i halmstad o göra? där på de ö-kända stället? tog mej fan flera timmar o hitta stället haha! Jag kommer gå vilse typ haha. :) De hade jag gjort även om de vart i laholm du skulle vara :S Jag har dock Vg i geografi. Eller hade haha.

Fan kram på dej

Anonym sa...

Jag håller med dig! Mer Skåne!! :D

Puss

Anonym sa...

du va så sjuukt underbart bra i kungsbacka, fast det va riktiigt lång kö till signeringen så fick ingen :/. sjukt bra är du :)<3.

loveu :)

ejohansson93 sa...

Baklänges idag igen? :)

Btw, införskaffade din skiva idag. Hihi, jag kunde inte vänta tills skolan var slut så jag gick ifrån precis när Åhléns öppnade och kom lite sent till lektionen, men det är smällar man får ta! ;) Den är iaf suuuperbra! Och du ska få signera den den 4 april i Norrköping! Ses då! =)

Trevlig resa om du inte kommit fram till skåne än!
Nu ska jag kolla på Grey's Anatomy! :)
Puss o kram!<3

kattish sa...

va smart att ha en desibellmätare med sig till resan, är den praktisk så varför inte man kan ju klagga till flygbolaget om för hög dB nivå,hahaha.. hade velat vara med på flyggplanet! Kram<3

Anonym sa...

Vad sägs som en liten tur till Uppsala? :)

Unknown sa...

Ja Måns! Du får inte ta och glömma oss i Skåne.

Anonym sa...

Oh vad jag längtar till fredan mami mami....Hoppas att allt är bra med dig Månsan... kramar i mazzor

monchichi72 sa...

hih,håller med ovanstående talare!
åker direkt efter jobbet så man hinner glutta lite i stan också :)
känns som det är vår i sinnet fast det är iskallt ute
nu vill man ju ha kläder i glada färger :)
det blir nog varmt snart
hopp finns det ju,det har vi märkt emellanåt

ME LIKE!!

PS.signeringarna har ju många intressanta,roliga datum ;)

Anonym sa...

Du var helt fantastisk på scen idag! Hoppas du fick en bra hemresa efter att vi vinkat hej då till dig. Lycka till med alla framträdanden och signeringar. Du är varmt välkommen tillbaka till Göteborg, vi ser fram emot kalaset. Ha det gött // emmeli. ps. glömm inte att hälsa marie att hon fått den snyggaste killen på jorden !

Anonym sa...

Fler skånebesök får vi tumme upp för:) Vi ser fram emot en världsturné bara i Skånelandet haha!! Och inte bara i vissa delar utan hela, alla vill vi se dig:) Kramkram

Anonym sa...

Har inte den långdragna förkylningen gett med sig ännu?
När kommer du till Ljungby och signerar????....

Kram

Anonym sa...

Vad sägs som en signering i Gävle? ;)

Gyllenblue sa...

Tack själv för ett grymmt framträdande! Fick ju äntligen träffa dig för första gången igår så det kunde inte bli bättre ^^
Hoppas armbandet passar;)

Ta hand om dig och hoppas vi ses snart igen!

Kramen
//Stephanie

Anonym sa...

Jag håller med dig Måns!
Du borde komma hem oftare.
Vi ses ikväll.
Tusen kramar

Anonym sa...

Nästa gång får du ta med öronproppar på flyget ; )

Anonym sa...

Vet du vad..om lite mer än 2 timmar har jag din skiva.

Anonym sa...

Du får komma till örebro oxå! :D

Anonym sa...

hehe!
danke shön
//kram die camilla!

Anonym sa...

Nä, ni är coola! :)

Jaså? Können Sie Deutsch sprechen?
Ich lese Deutsch in die Schule! Toll!

Haha, fick jag till det rätt? Du får gärna rätta mig om jag har fel! Haha! :P

Du gigar alltför lite i Gislaved och runt där! Det får det bli ändring på! :)

Adios köttfärssås!

Die Josefin :)

Anonym sa...

Jag hörde dig på rix megapol igår när du sjöng den "lugnare" versionen av "hope and glory" det var såå bra och din röst...I just love it:)

Anonym sa...

Oj, telefonnummer.. får du sådana också?! (: Skåne är fint! Ha det så fint hemma.. och jag tycker det är roligt att du skriver lite "tyska" ibland (: får mig att sakna att läsa tyska.. och Sune, vår tyskalärare som jag hade.
Kram

Anonym sa...

Jag bor i skåne!! :D:D:D
och ja, du gigar på tok för lite i skåne och speciellt i malmö!!!
men månsan är BÄST! jag menar det.

dousch sa...

Gah! Du har verkligen mycket kul för dig, jag önskar jag kunde vara en av dom som höll i en helt ny Måns signerad Måns skiva!

Anonym sa...

Tack för ikväll. Trelleborg - valen.. kanske inte bästa stället men du gjorde det jäkligt bra!!
Och som jag antar du hört miljontals gånger, du har galen utstrålning.

Kram

Josefine sa...

Håller med dig Måns, kom till Malmö :). Synd att det inte gick bättre i melodifestivalen.. Du var ju bäst! Menmen, du ställer väl upp fler gånger hoppas jag? :)

Kram