tisdag 10 mars 2009

en liten video från svt.

13 kommentarer:

Linn sa...

Jag har kommit på att jag älskar ditt skratt, det är så smittande och får mig alltid att le :)

Anonym sa...

haha kul video helt klart :D en lite live uppdatering ;)

ejohansson93 sa...

Gud vad kul med ne video till! Alltid lika kul att se vad du har haft för dig under dagen!
Nu ska jag sova!
Puss!<3

Anonym sa...

Haha va skojigt det där var xD

Anonym sa...

Det verkar vara ett roligt gäng!!! Men självklart är det ju DIG vi ska rösta på....ELLER HUR????!!!! Kram

Anonym sa...

det här var kul o få se...kram

Gyllenblue sa...

Jadu det var ju hela schlagersociteten! =P Riktigt kul att se! Hade inte varit helt fel att mingla där inte ;)

Här är allt bra, hoppas allt är bra med dig också!

Kramar!
Stephanie

Anonym sa...

Precis varit på youtube och njutit av den fantastiska akustiska versionen på Hope and glory som jag tror kommer leva längre än orginalversionen. Skulle kunna tänka mig den på mitt bröllop. Har 2 småtjejer som oxå diggar stenhårt. Hoppas turnen sträcker sig mot Kalmarhållet.

Anonym sa...

Din röst måste vara starkare i början på Hope Glory....Då kan du vinna.Du är mycket snyggare nu när du har fylligare hår....

Anonym sa...

Nämen så många kändisar som du fick med på film,hihi.Trevligt gäng det verkar vara.:)

kram

Anonym sa...

äh, jag tycker din röst är fantastisk även om du skulle sjunga svagt eller skrika :) tycker även jag att den akustiska hope & glory NÄSTAN är bättre än originalet.. ;)

Anonym sa...

Du är grumt bra!! :D kommer rösta på dig!! :) GOODLUCK MÅNS! :)

Anonym sa...

Åhh. Naajs film :D mer sånna tack. backstage med artister och deej=sånt som vi fans vill ha. iaf jag :D
haha, du är bäst