fredag 6 mars 2009

Nu är den klar!

hihi..

15 kommentarer:

Gandan sa...

it must be mine!

greetings from Italy!

ciao!

monchichi72 sa...

den tar vi gärna!
vad e det för påhitt att den är klar men vad får vi göra då?? VÄNTA!!! :)
väntar på plattan,väntar på våren o sommaren,väntar på vad du ska göra med expressen.. :)

o allt för dig!?? ska det va värt det?
JAAAAAAAAAAA,det är det!
jag väntar så gärna på tiderna som man slipper all väntan :)

puss

Anonym sa...

I can't wait for this!! 25th March i Sweden but when in POland???

Anonym sa...

SNART ÄR DEN MIN :*:*:*

Anonym sa...

I must have it.

Greetings from Germany

Hope you win Melodifestivalen and Eurovision. I will vote for you!

Anonym sa...

längtaaar tills den kommer ut :D<3

Anonym sa...

god god god!!
sluta, nu blev jag typ hyper >.<

Anonym sa...

JAAAA!! Längtar Sjuuukt!! Har bokat den redan:P

Kramar från Finland

Anonym sa...

Jag har märkt en sak, det är typ fullt med folk från andra läder här, Finland, tyskland, polen, italien och tom cypern mfl...;P

Det betyder ju massa röster i ESC om du vinner mello!!;P

Kram/ Sara i Finland

Gyllenblue sa...

Gu va fiin den blev! Längtar så efter att få ha den själv i min hand=)

Anonym sa...

wohoo! längtar <3

Anonym sa...

Oohh I like it,hopefully.Ska bli spännande att få provlyssna på dina låtar snart,nästa vecka sa du va?:)

Kram

Anonym sa...

Ohh, nice! längtar... =)

Anonym sa...

Om datumet bara skulle kunna flyttas till 21, då jag o Sanna kommer till Svealands vackra huvudstad! *lol* Jag vill ju ha den NU, jag vågar inte ens tänka på när den kommer till Finneland affärerna...

Kjamis

msib71 sa...

Tjoho... den är redan förhandsbeställd på cdon så den dimper ner i postlådan här i Kristinestad i Finalnd så fort den kommer ut...Snart är våren och din skiva här kan det bli bättre?? Jo melodifestivalen förståss. =)