tisdag 3 mars 2009

Oj vilken dag!!

inledde ju som sagt med träning i morse. Sedan möte med radio. Sedan lunch med radio. Sedan möte med bokningbolaget (bra sommarturne på g!). Sedan möte med mello-gänget (blir roliga ändringar till nästa vecka).

Jesus vad kul det ska bli nästa lördag! Men nervöst som bara den också. vill ju göra världens bästa framträdande!!

Nu sitter jag på berns och har precis sett inspelningen av "roast" där björn gustavsson blev roastad. Han var grym!!

Vi hörs senare! Snart kommer signeringsdatum samt community upp. Vi har lite byråkratiska svårigheter med communityn och därför tar det lite längre tid än väntat! :(

Saknar er!

Kramar månsippan ute i backarna står

11 kommentarer:

monchichi72 sa...

SIGNERINGSDATUM!!!!???
wiiiiiiiie vad roligt!! :)
ooh vad töntig jag e!haha

puss o sov sött

Anonym sa...

Saknar dig oxå ska du veta! Tok för längesen nu! :(

Kram

Anonym sa...

jag längtar :D

Anonym sa...

Saknar dig med; längtar till finalen!

Gyllenblue sa...

Månsippan måste vara världens finaste blomma=)

Denna sommaren kommer bli den bästa på länge känner jag på mig.

Kramar i massor!

Stephanie

Anonym sa...

Låter som en bra dag.:)
Åh så du så Björn Gustavsson,han är ju grym.Vet du när och var "roast" kommer gå på tv..för det kommer väl sändas på tv va?
Ser så framemot den nya communityn,signeringsdatumen,sommarturnén och (of course) mello nästa lördag!Förstår att du är nervös,men glöm inte att ha kul och göra ditt bästa.:)

Saknar dig med!Kramar

Anonym sa...

Månsippan...va fint. Och snart blommar luktolvonen..hehe

Anonym sa...

gud vad roligt med turné :) kram!

Anonym sa...

Shit, lyssna på precis på hope & glory från mello skivan. Låter inte alls som dig ju! Vilken skillnad! Men älskar låten såklart! :) Puss

Anonym sa...

:) Ha det bässt!<3
14.3 VÄNTAR!!!!
skör hårt för jag HEJAR PÅ EN KILLE SOM HETER MÅNS ZELMERLÖW, han är en otroligt bra artist med en otroligt bra låt OCH ÄR OTROLIGT SNYGG!<3
//TUSEN KRAMAR FRÅN camilla THE FINNISH GIRL!

Linn sa...

AAHHH det är så mycket att se fram emot nu! :D Mello, community, signering, sommarturné :D
Ja vad ska man säga...jag är överlycklig :D