fredag 13 mars 2009

Batteri...

sorry det tog slut... Återkommer inom kort, lovar!

9 kommentarer:

Linn sa...

Ikväll!? Snälla säg ikväll :P

Anonym sa...

Det var nog säkert därför den senaste live-videon hackade så.

Anonym sa...

Ikväll hoppas jag :)

Pillaan sa...

Du återvände aldrig :/ Måst iallafall sova nu, mår int ett dugg vidare nu. Imon smäller de för bövelen, LYCKA TILL!!

Linn sa...

Nähä får väl ge upp efter drygt 1½ h väntade på att du skulle komma tillbaka :/ Flisan och jag har nog överanalyserat vad du menade med "Återkommer inom kort" med xD

Men men det är lugnt, du borde sova för imorn, då gäller det! :D

Hoppas man hinner få svar på en fråga eller två imorn i ditt späckade schema :)

Tack för allt <33
// Linn eller Linnsan? ;)

Anonym sa...

Good night!

But ...

Moscow never sleeps

http://www.youtube.com/watch?v=4YUgOa05Gy8

Good luck!

Anonym sa...

Hej, Det är jag med svarta hängslen... DU är så jävla bra ska rösta på dej flera gånger. lycka till. ( såg dej på Genrepet och jag BODDE på samma våning som dej)

Anonym sa...

vad duktig du blivit och blogga måns :D

Anonym sa...

heheh , min syrra hon i lila , det var jag som kramade dig typ 5 gånger på fregdaskvällen på hotellet vid globen, du var ju fan min idol för några års sedan men lika bra nu!!