torsdag 5 mars 2009

Nyss hemkommen från träning.

Idag tränade jag ben för första gången sen tjernobyl. Jo det är helt sant! Jag körde tills jag inte kunde stå längre. och det är också sant! Tog 5 minuter innan benen hade samlat sig och kunde bära resten av alla delicatobollar. (och nej, jag är inte sponsrad av Delicato. :) då vet jag inte hur det hade slutat!!)

Imorgon bitti ska jag göra en riktigt rolig grej med expressen. Får nog inte säga vad men det är tur att jag inte är höjdrädd! ;)

Sov gott där ute. Snart är det vår.

Kramar månster

6 kommentarer:

Pillaan sa...

O snart fyller jag år. På söndag rättare sagt. :)

Anonym sa...

hoppas det är ett utvik :) hehe

Anonym sa...

du ser rätt farlig ut..hehe

Gyllenblue sa...

Det låter spännande Måns!
Jag kan bli lite smått höjdrädd ibland till exempel om jag står högt upp och inte har några räcken runt. Som när jag var i Grand Canyon och prompt skulle ut på klippavsattser där fallhöjden var upp till 1km! Då fick man spaghettiben. Men här sitter jag så allt gick bra=P

Hoppas du får en superb dag!

Kramar i massor

Stephanie

Anonym sa...

Hej Måns!!

Jag heter Amanda. Chokladbollar är också min favorit. Jag tycker du är bäst i melodifestivalen och jag tycker om dig och jag hejar på dig.

Ha en trevlig helg. Kram, puss och hejdå.

(Ps: Detta är ordagrant nedskrivet precis som Amanda 6 år dikterade vad hon ville skriva)

ejohansson93 sa...

Det låter spännande! Nu måste man ju handla den också... Asså, jag är snart pank! Inte bra... ;)
Kram