torsdag 19 mars 2009

Är det okej om jag har på mig den här på releasefesten ikväll? ;)

35 kommentarer:

Anonym sa...

Det tycker jag absolut! :D
Påminner mig lite om Anchors aweigh med Gene Kelly, sett den?

Anonym sa...

Du är fin i allt raring (inte ett helt oväntat svar I guess...)

Jag hoppas dock få se Måns i mörk kostym kvällen till ära, eventuellt kan det funka med frack också =)

Stor KRAM

Anonym sa...

Vet du vad? Min storebror vann din nya cd efter det att du varit med i nyhetsmorgon på 4:an. den kommer nästa vecka. Den ska jag få....Molly 6 år

Anonym sa...

En sjöman som ska erövra världen med storm i natt.... kanske och överdriva en aning, men Stockholm i alla fall.. får man vara med eller? du är ju en ricktig sockervadd... sari kommer och asgarva när hon läser detta hihi.. lov ya

Anonym sa...

absolut!!<3
:D

Anonym sa...

Helt klar, allt klär ju en Skåning *skrattar*

Tusen tack förresten Måns.
Jag var ju en av dom 10 som fick ett tröst pris på tävlingen.
Ser fram emot att få skivan med posten snart med en liten Måns signatur på......

Kram från Carin i Oxie nere i Skåenland

Anonym sa...

vet du att du är en riktig fotogenisk och så himla vacker...snygg och lite mer än så...lyssnar på find love, den är hur bra som helst.. one minute more och ja alla låtar får inte nog

Anonym sa...

den ska du självklart ha ;).

Anonym sa...

Eftersom jag själv tycker att du är grymt stilig i skjorta så tycker jag att du ska ha det.. men om du hittar ett sätt att matcha din lilla sjömans hatt till så, KÖR HÅRT! Kram

Anonym sa...

Absolut! Den var ju jättesöt! :) skulle ju matcha min blårandiga klänning... :D
kram

monchichi72 sa...

det här e ju lite pocoloco också :)
men mona hade rätt allafall
hon,denna här bakom tangentbordet skrattar gott och
har fått världens dilemma ju :)
jag får väl sova på saken en stund nu

pözz o kjam på er knasbollar :)

monchichi72 sa...

PS.
löpsedel imorgon

zemlans succe i sjömanshatt på releasefesten på #### igår :)

Anonym sa...

Hej! Självklart ska du ha den på dig i kväll...;-) Ville bara tala om att jag har börjat bli duktig...min "Orbitrek" har stått och hånflinat åt mig länge nu, men för ett par dagar sedan kom jag på att jag blir ju så glad av att lyssna på Hope&Glory =) Så jag ställde mig på den och började träna till min favoritlåt, och gud så lätt det gick då =) Så nu ska jag inte ge upp träningen! Jag lovar ;-)

Massor med kramar och en puss på kinden;-)

msib71 sa...

Vilken söt sjöman.....klart du kan ha den.

Har du sluppit den arma förkylningen ännu?

Många kramar och ha det roligt ikväll

Maria B

Anonym sa...

hahaa! älskar den!

Anonym sa...

må säga att det va rikigt charmigt ;>

kattish sa...

haha, du är rolig du! Visst kan du ha på dig det där om du känner för det XD

Ps. det spelar ingen roll vad du har på dig du är snygg som du är ;) Kram<33

kattish sa...

gu va kul att du är med i så ska det låta imorn, lite fredags underhålning med Måns är ju alltid kul ;) (brukar inte kolla på det annars)

Anonym sa...

as-snygg mössa!! :O
okeej, nu ska vi inte överdriva här. Men naajs måste jag ändå meddela att den är :D
//kraaam Z

Anonym sa...

haha såklart ;)

Anonym sa...

klart du ska ha..va ska du ha på dej i så ska det låta i morgon kväll? Ska du ha mössan då oxxå? Hahaha...

Anonym sa...

Har du fått mössan av Alexander Erwik? Han har en likadan iallafall...

Gyllenblue sa...

Den vart ju assöt på dig ju! xD Matcha den med en sjömansskjorta och kortbyxor så blir det kalas!

Eller så plockar du fram mello outfiten igen för att köra med säkra kort ;)

Kram på dig!
Ha det så trevligt ikväll!

//Stephanie

Anonym sa...

Det är absolut okej, allt klär ju dig! ;) Krmar i massor /julle

Anonym sa...

Det var ju länge sen man såg dig i rött ju vilket klär dig så....vore inte helt galet ! håller annars med de andra att du passa i allat eller rättare sagt allt klär dig...;=

Anonym sa...

Du får ha precis vad du vill..bara du inte klipper dig.....det ser mycket bättre ut nu när du ser lite fyllig ut i håret........Hej hej...

Anonym sa...

Du är lite för snygg måns...tänk vad killar måste vara avundsjuka på dig......Håller med klipp dig inte--------grrrr

monchichi72 sa...

allt klär en skönhet vet du väl :)
inte vet jag många som det där skulle passa men du är ju fin som en clementin
men du kan väl se lite gladare ut ikväll :)

Anonym sa...

om du har det så lovar jag att köpa TRE skivor av dig ;)

kattish sa...

från en glass och kolasås älskare till en annan. Ett glas tips: Pictase glass med nougatsås, namm.. ^^

ejohansson93 sa...

Haha! Det tycker jag absolut! ;) Är du bättre i näsanoch halsen idag? Releasefesten är i full gång nu va? Hoppas du har trevligt! Jag kan knappt vänta tills plattan släpps!! :D
Puss och kram!<3

Anonym sa...

Varför skriver du aldrig nåt om marie i din blogg?

Anonym sa...

Då är de inte bara jag som tycker du e fin som en celementin..hihi.
Nu vet jag om mössan..det är ju en inbjudan från bindefeldt till nån fest på nån båt..eller hur?

Bjjureeek sa...

Haha den kan du lungt ha :D du är ju söt i allt juh :P
Och va braa du va i Så ska det låta ikväll förresten :) fick nästan gåshud! Måste ses i sommar igen. :)

Anonym sa...

Fult