söndag 8 mars 2009

Finkaviar! :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Skånsk?

Anonym sa...

Bästa ju:-)

//TantFin

ejohansson93 sa...

Haha.. Jaha? :P

Anonym sa...

Hmm..är inte så jätteförtjust i kaviar.Längesen jag smakade det dock men njae..jag står nog helst över tyvärr.:)

kram

Gyllenblue sa...

Säger du det så! =P

Anonym sa...

Kika in på den snabbast växande bloggen just nu! Vad har du i sminkväskan eller vad har vi utsett till Dagens Jag Vill Ha?!

www.arntyochmirry.se

Anonym sa...

Har du svikit räkosten till förmån för kaviar???

Det har kommit en ny mjukost på marknaden nu..
Fjällbrynt: Hummer & krabba! Rekomenderas starkt! (från en räkost beroende...)

Anonym sa...

Måns, jag vill bara säga att du är min idol! Jag gillar verkligen dig och din musik.. Du verkar ju vara världens gulligaste kille.. Marie har en sån tur att ha dig sidan om. Jag kommer definitivt att rösta på dig på melodifestivalen, du har det bästa bidraget! Jag älskar videon på när du spelar Hope and glory akustiskt! Riktigt vackert.. Hoppas du vinner melodifestivalen! DU ÄR BÄST!
puss, Yasmin