måndag 9 mars 2009

Gonatt gott folk!

Ja, kors i taket. Helt galet. Jag ska alltså försöka somna 6 timmar innan normal insomningstid! Är inte det minsta trött trots att jag kollat på packat o klart.

Varför undrar ni kanske?

jag ska upp 03.30 för att soundchecka på tv4 klockan 04.00. Jodåsatt! Det blir lajbans. Vanligtvis går jag o lägger mig vid denna tid. Och är väldigt nöjd med det! Men ack nej. Det tar emot bara att ställa klockan!!

Så gonatt mina vänner. Tack för att ni finns och för att ni stöttar mig i vått o torrt. Ni är bäst!

Massa kramar och en puss

Er måns albert

Ps. Jag såg ett rådjur idag. På bild.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Sov så gott, ska kolla på nyhetsmorgon imorn ^^ Hoppas det går bra. Kram och puss <3<3

Anonym sa...

Vad menas med soundchecka på tv4? :P Ska du uppträda på tv4 imon?

Ha det bäst! <3

Mira Brody sa...

you decided to kill us?))oh

Welcome to Moscow!!))Moscow is waiting for YOU!!))

Anonym sa...

tack själv för att DU finns.
sov gott. sängen väntar för mej med.
lycka till imorn <3

Linn sa...

Usch den tiden borde inte få existera på väckarklockan :O

DU är bäst <3

Anonym sa...

Hehe ojdå,då ska jag inte klaga på att gå upp tidigt imorrn.det ska jag med,dock inte lika tidigt som du.Men du ska åtminstone göra något roligt,jag har liksom aerobics direkt på morgonen.det är ju najs.Kommer missa nyhetsmorgon imorrn,typiskt.Men man kan kanske se det på webb-tvn på tv4s hemsida.hoppas det.

Gonatt sov gott!Sängen väntar på mig med.Tack för att du finns!Du gör mig så glad!Puss och kram /Malin.

Gyllenblue sa...

men ush va tidigt! Borde finnas en lag mot att gå upp så tidigt =/

Kramar!

dousch sa...

Jag sover 4 timmar varje natt, kan inte somna förens runt 1-2, skoldagar alltså, sen upp 7. Ush! Här ute där jag bor utanför sthlm på en ö ser jag rådjur nästan varje dag. :)