söndag 17 maj 2009

På väg till sundsvall, stad i världen!

Is it true? Yes it is!

Alexander Rybak is the shit! Men jag menar, han är ju en månad äldre
än jag så jag har ju gott om tid att komma upp på hans nivå!

Jag har ca. 720 timmar på mig att vinna eurovision med
utklassningssiffror.. Jodå, jag hinner nog. :)

Scheisse..

Nu sitter jag på tåget på väg mot sundsvall igen. Var ju där i
tisdags men jag kände inte riktigt att jag fick ut allt ur den
trippen! Så nu ska jag uppleva birsta city på allvar!!
Moh sitter bredvid och läser en manual om Classic knee
compression..allt är som vanligt med andra ord. ;)

Nu ska jag äta plättar. Lyckades snylta till mig extra sylt!

Puss och banan

16 kommentarer:

monchichi72 sa...

rätt låt vann :)

puss

Eriika sa...

haha ja tror du hinner vinna eurovision ;)

ha de så bra idag :D

Anonym sa...

Såklart du kommer hinna vinna Eurovision. :D

Kram på dig

Basenji sa...

I don't think Alexander is shit :(
I really like him and his song.
Yes, there may be better than him, but Europe like songs like this!
Many countries had lyrical songs, but modern people (especially teenagers) don't like songs like this.
I think he won deservedly.

Greetings from Poland :*

elinajohansson sa...

Jag gillar Norge, och Alexnader Rybak också för den delen. Rätt låt vann, inget tivel om den saken! :-)
Trevligt att du tagit upp bloggandet igen! Jag har saknat att läsa om vad du har för dig!

Tack för signeringen i Kungsan i fredags också! Missade dig tyvärr på kvällen...Det var skitsynd! Hoppas det var kul iaf!
Nu ses vi förmodligen inte förrän i augusti...:/

Hoppas allt gick bra i Sundsvall!
Puss o kram!

Anonym sa...

Hi Mans!

REWIND is FIRST (!) in the list of charts in Poland in RADIO ZET.

You're the best!

I agree with you. I hate Alexander Rybak, he is hopeless.

Loyal fan from Poland

Bea sa...

Åh Måns, du är så grymt bäst! :)<3

julle sa...

Det var helt klart rätt låt som vann :) Hoppas de går bra i Sundsvall, och jag vill att du kommer till Gävle nunununu! :) Kram

MaliN sa...

Håller med,Alexander Rybak is the shit!Är glad för hans skull!Klart Måns att du hinner ikapp han.Kan Alexander vinna så kan du det haha.;)

Kom till Örebro snart inna augusti då du kommer.Försök hinn med det,vore så jäkla kul om du kunde komma!:)

Puss o kram och banan

Anonym sa...

I don't think that Alexander Rybak was good and I don't think that anybody there was good. In Poland there is another way to look at it. Many people think Eurovision is the shit. But if you want to win Eurovision next year or whenever I'll always wish you it.

Måns Zelmerlöw sa...

Just to clearify things: I do not think Alexander Rybak is shit, I think he is amazing and that he really deserved his victory!

Love Måns

Anonym sa...

Hahah, visst hinner du vinna ESC! ;-) Ordna en egen specialare så vinner du galant!

Det var så klart MÅNGA MÅNGA som ville att du skulle fått representera Sverige i Moskva, men tänk så hade du ändå bara lämnat på en 21. plats. Det hade ju inte varit så kul... Men men, det får vi ju aldrig veta. Men kanske du återkommer till hela ESC köret nån dag och då äntligen får DU stå på nån scen nånstans i Europa o representera Svealand!! =)

Anonym sa...

Du är bäst Måns!
Som sagt det hade gått bättre för dig med Hope and Glory!

Du hinner, du har flera chanser och nästa gång kommer du med ännu bättre låt och tar hem hela skiten.

Kram och lycka till
Puss
Mia

Anonym sa...

Are you saying Alexander Rybak was good or bad?

Anonym sa...

Måns, I wanted you to compete head-on with Alexander Rybak! Now that Sweden has realized its mistake with not choosing you twice already, you should compete again soon!

The first time you didn't have all the support. The second, you had the jury's complete support. Now, the Swedish people should realize you're their best hope!

linnea almlöf sa...

ryyyyybak