torsdag 28 maj 2009

På gardemoen.

Norwegian flight DY808 med avgång 13.30 är försenad. Först stod det
att den nya tiden var 17.30 och då började jag svettas ymnigt. Då
hade kvällens spelning i tyresö varit helt körd. Nu verkar det
faktiskt som att vi får boarda om tjugo minuter så jag är nöjd och
tyresö kommer få höra mohs gitarrspel trots allt!

Gårdagen var mycket givande och inspelningen gick jättebra. Det var
faktiskt inte så stor skillnad på svenska och norska Så ska det
låta. Jag bjöd norrmännen på en ny "Var ska vi sova inatt" men
lyckades inte krossa glasgolvet denna gång. ;)

Nu ska vi boarda.

Hörs senare.

Kramar

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Äntligen fick man se hela dig!
Vad kul att det gick bra med inspelningen.

Hoppas att ni får boarda snart så du kommer hem till spelningen i Tyresö!

Kram och Lycka till
Mia

Pillan sa...

Vrf kan man inte läsa norska i skolan? då hade man knappt behövt plugga ju :O på tal om nått ... haha

Höhöh... vet du? vi e med i hänt extra denna veckan xD Om du vill veta :P

Jennie, din hemliga fän sa...

darlingmåns

ses ikväll

ska pussa dej

i alla fall slängpussa

grattis alla tyresötjejer, men jag står längst fram wheeee <3

tårt elin sa...

vilken tur att ni kommer tillbaka. du har en tråkig nyhet, kan inte komma till skansen för jag ska sommar jobba, du ska bara veta vad arg jag blev. ses kanske på grönan den 14 augusti.pusssssarr tårt elin

Julle sa...

Tur att de gick bra på inspelningen, och lycka till i Tyresö! Kramar

elinajohansson sa...

Haha, nu bara MÅSTE jag ju se det norska så ska det låta! Om du sjunger "vart ska vi sova inatt" finns det ju liksom inget val...! :D Har du någon aning om om man kommer kunna se det på nätet, och vart i isf? Skulle verkligen vara snällt om du kunde svara på det!

Lycka till i Tyresö!

Kramar

MaliN sa...

Vilken tur att det gick bra på inspelningen,iförsig..varför skulle det gå dåligt?hihi.
Kommer det att sändas på tv eller någon annan stanns?Hahaha va bra att du inte krossade golvet den här gången heller,undra vad de hade sagt då.Undra om den norska programledaren hade fått samma reaktion som Peter(vilket var kul!).:)

Lycka till i Tyresö.Hoppas vi ses snart.Kan inte du lägga upp nya spelningstider?Kom gärna till Örebro en gång innan den 7/8.;)

Kramar

Silje sa...

Jeg var publikum på Beat for Beat-innspillingen i går. "Var ska vi sova inatt" var utrolig bra :D

Silje :)

monchichi72 sa...

söt bild!
godnatt månsan,dröm fina drömmar

Gyllenblue sa...

Noo du bröt trenden xD Inget krossat golv? Aja baja.

Haha! =P

Finns det möjlighet att kolla in programmet på nätet eller så?

Ta hand om dig!
Kramen och klappen

Stephanie

Sara sa...

hej måns!
Jag håller med Anonym sa citat"Äntligen fick man se hela dig! Fin bild, fin klippning!
Jag hoppas du får en trevlig helg!
mvh sara