söndag 3 maj 2009

Musikalhelg!

Inte nog med buddy holly igår. Idag blev det high school musical,
även den på göta lejon. Jag måste säga att jag hade extremt lågt
ställda förväntningar eftersom jag inte är helt förtjust i
filmerna, men musikalen var faktiskt jättejättebra!

Underbar koreografi och David och Caroline är grymma i huvudrollerna!
Jag ville dansa.

Nu sitter jag och äter kinesiskt på new peking city. 4 små rätter
för 119 spänn, jojagtackarja! Och glass och banan på slutet
dessutom! :)

Puss och banan

8 kommentarer:

Linn sa...

Oh fusk! De verkar grymt duktiga :) vill också se den :)

BaraJagSophie sa...

Ja du fyfan Måns, Jag såg den också. hade GRYMT låga förväntningar eftersom det var svenskt XD men men.. den ÄGDE jag blev jätteglad när jag såg den. Deras röster var bra, danserna coola. Och som jag garvade åt han som låtsades vara en mask.. :D

Lenis sa...

Hejsan Måns!
Måste bara få tacka dig igen för att du gjorde 2 små tjejer otroligt glada utanför Göta Leijon idag. Tack för att du tog dig tid och lät dig bli fotograferade med dem och gav dem kort, trots att du hade sällskap och var "privat". Vi uppskattade det mycket.
Vi hade också sett musikalen och var glatt överraskade av föreställningen, då förväntningarna inte var så höga.

Zusanna sa...

åhh, jag älskar HSM :D fy va' naajs, nu måste jag med se muskalen, om den är sååå bra! haha

btw, jag har David's atograf... wiee.

samilla sa...

vad kul! :),har sätt HSM i finland,var ganska bra men på svenska är allt bättre;)

kram!<3

Gyllenblue sa...

Jag har faktiskt inte sett High school musical...kan inte säga att dom lockar direkt =/ Har blivit lite musikal-allergisk på sistone. Men Buddy Holly vill jag se! ^^

Glass och banan lät inte fel...mmm...^^ Det får det bli nån dag!

Ta hand om dig!

Kram kram

Stephanie

julle sa...

Åå den skulle jag också vela se! :)

Anonym sa...

mm, lät gott! :D