torsdag 21 maj 2009

På väg till nyköping. Yeah.

I gårkväll spelade jag, moh och erik på en middag för childhood 2nd
generation. Det blev faktiskt en av de roligaste spelningarna sen
Branting dog! Vi började med det vanliga settet med hold on, cara mia
och hope & glory och publiken var underbar!

Sedan skulle vi åkt hem.

Men i logen så började vi nynna på fairytale. Och erik drog igång
ordentligt på fiol. Och så råkade vi gå ner till festlokalen igen
och köra den. Och folk blev helt galna!! Dansade på borden, på
stolar, på baren och under borden!

Det gick bra.

Moh är kär i sitt headset.

Kom till nyköping vettja!

Kramar

10 kommentarer:

elinajohansson sa...

Låter som att ni hade kul igår i alla fall! D:
Lycka till idag i Nyköping!

elinajohansson sa...

:D**

Linn sa...

Låter som en himla lyckad kväll :D

Ses i Hultsfred imorn! :D

julle sa...

Hoppas ni hade kul! :D

monchichi72 sa...

hmmm..nu blir jag lite ledsen ögat..
hade ju vart HIMLA skoj att få va med o dansa på och under borden till fairytale med detta gäng : )
månsan..lovar du att köra den i sommar så e jag glad igen?
snäääälla


hihi och kramar ;)

samilla sa...

:D
visst e fairytale en underbar låt?
men inte lika underbar som hope &glory!<33

Pernilla sa...

Moh är kär i sin mobil skulle jag säga haha.

Gyllenblue sa...

Haha det lät sjukt kul! =D
Er version var säkert bättre än originalet ^^

Lycka till idag med!

Kram kram

Stephanie

Erika sa...

Åh fairytale som e så bra ;) :D

Lycka till i Nyköping :D
Ses nästa lördag :)

Anonym sa...

jag var en av de som dansade på borden! Du var grym! :)