onsdag 27 maj 2009

Nyklippt i Norge.

På flytoget från gardemoen nu. Ikväll spelar jag in norska
motsvarigheten till Så ska det låta, eller Beat før beat som det
heter.

Gårdagen var en dag som hette duga.
Först inspelning av trailer för allsången, sen klippning, sen
studion, sen spelning på sundbyholmstravet, sen signering, sen race
på sundbyholmstravet (jag kom FETT sist!), sen i ilfart till sthlm,
sen hemlig spelning på Sollentuna musikklassers 25-årsjubileum, sen
signering på det och sen i säng klockan 01. Och upp klockan 06.45
imorse. Perfekt!

Nu ska jag äta min sallad och drömma om kolhydrater.

Hörs snart!

Puss o kram

19 kommentarer:

Cecilia sa...

Måns du är bäst (aa),
såg dig i Allum 2007 :'),
du signerade min skiva :'),
du är bäst, du är snyggast asså omg ! ^^<3

Anonym sa...

"Jag kom FETT sist" fick mig att garva. xD Kan så höra dig säga det.

Kram
/ Alex

tårt elin sa...

ojoj du har fullt upp. ses på skansen hoppas jag, ska bara övertala mamma o pappa. men det ska nog gå. ses pussar i mängder från tårt elin

elinajohansson sa...

Måns, det där norska så ska det låta.. komemr det gå att kolla på på nätet eller någe? Vill se det! :D
Lite stressigt igår elle? :P FETT sist fick mig att börja asgarva! Ibland får du till det, hörru! ;) Hade varit kul att se..:P
Hoppas du hade kul med allt du gjorde igår iaf! (:
Kommer man kunna träffa dig på allsången den 23? Snälla svara på det..

Kramar från "tårt elina" ;)

Julle sa...

Är de nya frissan jag ser på bild? Jättefint ju! :)
Synd att du kom "FETT sist" men du får ju gläjas åt att du vanni Gävle. Mot våran dåliga brynäs-spelare. Hihi :) Kram på dig Månsan.

elinajohansson sa...

Och du föresten! Håret blev jättefint! :) Inte för att det egentligen spelar någon roll, men det blev bra. Bara så du vet! ;-)
Kramar

Gyllenblue sa...

Va fint håret blev! ^^
Jag hade också behövt klippa mig...

Du har alltid fullt upp du. Du måste verkligen aldrig ha långtråkigt =P Kanske lite segt att gå upp så tidigt men det är det säker värt. Man får ut mer av dagen!

Hoppas du får det trevligt i Norge! Du kanske kan säga hej till Rybak och få några tips på hur du ska vinna ESC innan du fyller 23? =P

Ta hand om dig och lycka till!

Kramar

Stephanie

MaliN sa...

Va fint håret blev,det var ju inte så mkt du klippte dig.;)
Låter som en bra dag för dig iaf.Grymt att du ska spela in den norska mostsvarigheten till Så ska det låta..kommer det att sändas på tv?:)Haha roligt när du sa FETT,det brukar min lillebror säga rätt ofta.

När kommer du vara med på Lotta på Liseberg,har för mig att du ska vara med där också?Bara inte samma vecka som allsång på skansen(kommer missa det för jag är i Cypern då) eller måndagen efter..resten funkar.:)

Kramar /Malin.

Annelie sa...

Lika snygg som alltid.
Kul med allsång på skansen. Det enda program man tittar på under sommaren, förutom morden i midsommer och några filmer förstås. Längtar redan.
Kram

Lina Persson sa...

Tidigt? Själv gick jag upp klockan 05.00. Huuuuuaaaaa... Så är det när man börjar jobba 6.30. Inte lätt att vara förskollärare :P Men o andra sidan... börjar man tidigt, slutar man tidigt :D

Bläää bor just nu i en dammig, trång och galet stökig lägenhet. Vi håller på att få nytt badrum. Snacka om familjen Tikon :P

Sköt om dig!

samilla sa...

najs!
(var och när kan man se klippet från beat for beat?)

KRAMAR!!!!<3

Lotta Kajving sa...

Får man gilla Måns fast jag är 49 :-)
har startat en MZ fanclub i facebook!!
Good luck!

Anonym sa...

Kombinationen av utseendet och rösten fick en att smälta på musikklassernas jubileum!

Sara sa...

hej måns!
Vad snygg du blev i håret!, men det var du ju innan också:
Men det känns alltid skönt att vara nyklippt, så är det iallafall för mig!.
Ja du har det hektiskt, hoppas bara du har kul också.
Ha det så bra i norge!.
Kram sara

Linn sa...

Håret ser jättefint ut :) Som väntat ;)

Otroligt att du orkar med allt, såna dagar! Beundransvärt :)

Anonym sa...

Hej Måns!
Snygging som vanligt!
Kul att du är i Norge! Hälsa Norrmännen, dem är mycket trevliga!
Lycka till med inspelningen av "så ska det låta".
Kram och ta hand om dig!

Mia

Jessica sa...

Ponnyloppet var så sjukt gulligt ;)
Har du fått för dig att du ska krossa alla golv, elr? ;) hehe

kram jessica

Anonym sa...

tack så jättemycket måns för att du kom på smks konsert o sjöng, vi va flera tjejer i kören som dog XD hehe, vi tycker du e den sexigaste skåningen i hela sverige XD och världen, men tack igen för spelningen på vårat 25års jubileum <3333

Jennie, ditt största fäns sa...

vem är snyggmilfen bredvid dej? helena? hon blir ju bara läckrare för varje år. sveriges sexigaste pensionär 2020!