lördag 2 maj 2009

På väg till strängnäs..

Förlåt förlåt förlåt att jag inte hört av mig på så länge.
Det har varit en del att stå i och jag har lagt ner en del tid på
communityt. Håp ju lajk!

Igår var det humorgala i tv4. Hade den stora äran att få uppträda
med 40 skönsjungande barn och de var så grymt bra! Tack alla ni för
att ni ställde upp!
Och så härligt att vi alla tillsammans slog rekord i antal nya
världsföräldrar!!

Nu sitter moh och jag i bilen på väg till strängnäs. Tydligen ska
vi köra på en stor utomhusscen och nu hoppas vi såklart att det blir
mycket folk. Så befinner du dig i närheten av strängnäs - kom dit
vettja!!

Jag känner en distinkt smak av kalkonbröst i munnen.

Ska nog listerina innan gig.

Puss o kram

Mentos

13 kommentarer:

Monalisa75 sa...

tack för igår! låt valet klaffade med kvällens tema... visst blev man berörd av alla inslag...det är tröstande att det finns folk som bryr sig och att detta inger hopp... kramar i massor ;)

ejohansson93 sa...

Har du med dig listerin till gigen? Hihi..:-)
Du(ni var helt underbara igår! Satt och väntade på er hela kvällen, och det var väl kanske lite det som var meningen också.. :P
Communityt är bääst! :D
Puss o kram<3

Ps. smakade du på tårtan du fick av mig och Elin i Norrköping? Kom på att jag inte vet vad som var i... (a)

Anonym sa...

mmmmmmmmmm Listerine -----frätande/uttorkande för munnen, men du luktar gammal fylla. Välj bort. Ta SB12 istället. Det funkar

-Malin- sa...

Missade tyvärr humorgalan igår,men ska se på det idag för min pappa spelade in det åt mig.han sa att du var på slutet.det var säkert jättebra!kul att så många barn ville ställa upp.älskar hold on,den är en utav mina favoritlåtar på din skiva.:)

lycka till i strängnäs idag!Skönt med vackert och varmt väder.ska nog sitta ute på balkongen och käka sen.kom snart till Örebro vettja.:)

puss o kram /Malin.

samilla sa...

hehe,sjuukt snygg bild!!<3
oohjaa vi gillar communityt OCH vi förlåter dig för att du inte bloggat på ett tag,för du är ju endå VÄÄRLDENS HÄRLIGASTE MUMS MUMS<33

sofie sa...

haha,
jag var med i kören,
och vilken jävla skön stämning det var där!
lungt det bästa på länge!
tack!

Josefine sa...

Måns, jag var dääär! Du var ju grym! :)

BaraJagSophie sa...

FUCK jag missade ditt uppträdande, sov över hos en kompis med andra kompisar o vi zappade mellan kanalerna.. hade jag vetat att du skulle uppträda hade jag haft humorgalan på hela kvällen.
VAFAN! ' arg '

Julle sa...

Åå jag missade uppträdandet pga av att jag var på tennisläger i Norrköping, men skulle slå vad om att de kanske finns på youtube? Får kika där. Du var säkert grym! :)

Lill-Loppan sa...

Hej Måns !!

Jag såg dig på galan på TV och tyckte du var superbra. Såklart sjöng jag med. Jag spelar alltid din skiva hela tiden och mina kompisar vill också ha den. Såklart spelade vi den på mitt disco.

Puss & Kram, Amanda

Sabina sa...

Heej måns jag heter sabin ajag var och kolla de på dig i halmstad jag hade den vita jackan på mig jag gillar du kan jag få ditt mobilnummer mitt är så du kan ringa mg nån gång kram sabina iloveyou måns

Sabina sa...

Heej måns jag heter sabina jag var och kolla de på dig i halmstad jag hade den vita jackan på mig jag gillar du kan jag få ditt mobilnummer mitt är 0762259023ringa mi nån gång kram sabina iloveyou måns

Vanessa sa...

Min lille bror var med och sjöng på humorgalan. ni var grymt bra <3

Gå Gärna in på min blogg och läs och komentera.

många kramar vanessa ditt största fän