tisdag 26 maj 2009

Klippning

Igår gick jag första golfrundan för i år. Det gick så
fruktansvärt dåligt att jag nästan skällde ut Andreas Johnsson
efteråt! :)
Som om inte mitt dåliga spel vore nog så lyckades jag bränna sönder
mitt ansikte fullständigt i vårsolen. Min mamma har alltid sagt att
svensk vår-och höstsol inte tar alls. Så jag skippade solskydd. Det
var dumt.

Hihi, nä trots allt hade vi en helt underbar runda i solen. Tänk vad
glad man kan bli av lite ljus!

Men idag bränner det i nacken och pannan må ni tro.

Igårkväll var jag på releasefest för Vocalettes nya album. Jag är
faktiskt med på en av låtarna.. Så lyssna på den vettja! Hela
skivan är grym!

I morse var jag på trailerinspelning for ett program. Här kommer ett
scoop. Mzw.se kan nu, kanske först av alla, bekräfta att:

JAG ÄR MED PÅ ALLSÅNG PÅ SKANSEN I SOMMAR!!!

Så fruktaniluktansvärt kul!! Ojojoj vad jag längtat!!

Återkommer med mer info.

Nu ska jag iväg och klippa mig. Haha..vet att många av er inte vill
det men jag lovar att be emir att inte klippa för mycket! :)

Massa kramar i vårsolen

Måns pedrus

29 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Måns!
Vad kul att du skall vara med i Allsång på Skansen! Det kommer att bli en riktig höjdare. När du vet datumet så får säga det till oss, så att man komma och kolla in dig.

Klippning.........hur blev det. Ta en bild så vi får se om du blev ännu snyggare än vad du redan är...*ler...du är alltid snygg i håret.

Kram och skydda dig från solen!!
Mia

Sofie sa...

Och min mamma som alltid sa att vårsolen tar mer än man tror! Så olika det kan vara!

Ha en bra dag!

ejohansson93 sa...

Åh, golf som är så kul! Haha, mina föräldrar skulle typ dö av lycka om dom läser det här, men det gör dom ju inte, så..xD Haha, dom har velat få mig att börja spela i snart två år..(a)
Vill lyssn apå den där låten NU, men det kans jag inte.. ljudet på datorn är borta!! =O

Då blir det allsång på skansen för mig i sommar också! :D Har aldrig varit där, men det sägs vara kul..? :-)

Klippningen är riskabel, men jag litar på dig! ;)

Puss o kram i vårsolen (som just nu lyser med sin frånvaro...), och för guds skull: Smörj in dig!! Att bränna sig gör ju skitont...

sara sa...

hej måns!
du får träna mer på golfen då, det var ju premiär bara, så du var kanske lite ringrostig.
Åh vad kul att du ska vara med i allsång på skansen, jag vill bara dit eller i övrigt gå och se och lyssna på dig,. Kan du inte komma till blekinge och spela eller i närheten! ja du får en hektisk sommar, kram på dig!
Hoppas klippningen blir bra, spännande!
hejdå, sara.fredrika@hotmail.com

Anonym sa...

Nej nej nej!!......Du skall absolut inte klippa dig...Avbeställ tiden genast.......

Anonym sa...

Håller med förra talare.....Klipp dig för guds skull inte....hÖR DU DET!!!

Anonym sa...

Du är mycket snyggare när det hår är lite halvlångt!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Släng bort saxen.....Du får inte klippa dig!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Blir så besviken om du klipper dig!!!!....ANTIKLIPPGÄNGET HAR TALAT!!!

Anonym sa...

Jag kommer inte till ALLSÅNGEN om du är nyklppt.......

Ewa sa...

Vännen, klipp dej om DU vill... men duu...hur blir det med LOTTA på LISEBERG dåå..?? kram Ewa

Julle sa...

ALLSÅNG. JIPPIE!!! :D
Hoppas det blir bra i håret :)

samilla sa...

du golfar?? men iaf så är jag SJUKT GLAD att du e me i ALLSÅNG PÅ SKANSEN!<3
puuuss!!!
(väntar på bild efter klippningen ;P)

monchichi72 sa...

månsan,inte allsången före 13.7...jo,23.6 går bra också :)
vill ju komma o sjunga med dig men kan inte däremellan,27.6 åker jag bort

puss

monchichi72 sa...

JAG KOMMER TILL ALLSÅNGEN ÄVEN OM DU INTE SKULLE HA NÅT HÅR ALLS :)
fast finare är du ju med lite allafall,hihi

Anonym sa...

Se intervju / läs artikel om Måns Zelmerlöw på:
http://svt.se/kulturnyheterna

monchichi72 sa...

wiiiiiiiiiie,vet du att jag älskar dig...fast inte älskar dig så men älskar dig ändå "ler"
premiären på allsången va :)
me laik me am at home just då,massa,massa love that

tusanlainen också,det e ju rätt snart..

Anonym sa...

sexig bild

MaliN sa...

Åh stackars dig som har blivit bränd utav vårsolen,vet hur det känns.Har också blivit det lite grann.Det svider eller kliar som bara den när man bränner sig.Shit va roligt att du ska vara med på allsång på skansen,det får man ju bara inte missa!Den gången SKA jag gå,så det så.Du får återkomma som sagt med mer info om det,vilken datum osv.:)

Klart du får klippa dig om du vill,det är ditt val..klipp dig inte för kort bara..hihi nädå det blir säkert jättebra.;)

Massa kramar i vårsolen //Malin.

Linn sa...

Haha ja det är jobbigt att bränna ansiktet :O Jag får verkligen aldrig färg i ansiktet så hoppades på lite första dagen på rhodos förra året. Så skippade solkräm...Ingen bra idé, illröd, mina ögonlock värkte och trodde jag skulle dö av smärta när jag försökte smörja in mig sen :O

Vilken uppståndelse det kan bli för lite hår xD Klipp dig du! Du är alltid fin <3

Sara sa...

hej igen måns!
Jag håller med MaliN citat"Klart du får klippa dig om du vill,det är ditt val..klipp dig inte för kort bara..hihi nädå det blir säkert jättebra.;)
Jag gillar ju inte bara dig för ditt utseende ( och håret) utan för din musik , som är så så så bra. Jag har nu skickat efter cd`n , jag längtar! , et maintenant är min favoritlåt.
// sara

Anonym sa...

SNÄLLA SNÄLLA MÅNS !! HÅLLER MED KLIPPGÄNGET....KLIPP DIG INTE KORT.DU SKA SE UT SÅ SOM DU GÖR PÅ SVT:INTERVJU INFÖR ALLSÅNGEN SOM SVT VISADE IDAG.

Anonym sa...

kAN BARA HÅLLA MED....KLIPPGÄNGET...KLIPP DIG INTE.dU SKA HA HALVLÅNGT HÅR.SÅ DET SÅ!!

Carro sa...

ALLSÅNG! <3 vilka minnen och hur underbart det kommer bli!
Och Måns... försiktig med håret nu !

Hanna sa...

Hej Måns!
Jag var en av alla miljontals tjejer på smk:s konsert idag å jag antar att du inte har den blekaste aning om vem jag är, men jag var en av dom som bad dej prata med vår vän i telefon, hehe.. aja de var inte de jag ville ha sagt utan att vad kul att du kom dit och lycka till i sommar med turnerandet!
Jag går i musikklass i rudbecksskolan och tänkte om man fortfarande kan anmäla en grupp (vår klass) till att köra med dej i sommar?
Du kan gärna höra av dej om du vill : hthilander@hotmail.com

ha det bra!
/Hanna

elinajohansson sa...

Kom igen nu, Måns! Vi vill ju se en efterbild! :D

Kramen

Gyllenblue sa...

Åh va kul med allsång! =D
Se nu till att tima in det bra så jag kan åka dit utan att ta ledigt från jobbet xD Haha!

Jag känner igen det med solen och solskydd du...
Förra sommaren så gick jag ute end dag med shorts och bikinitop utan att smörja mig. Jag tänkte "Men jag är så blek och om jag smörjer in mig så får jag ingen färg alls...så stark är nog inte solen..."

Tji fick jag för det. När jag kom hem såg jag ut som en kokt kräfta xD Har kvar ränder från bikinin ännu!

Aldrig mer ute utan solskydd...inte ifall det är en hel dag i allafall =P

Hoppas klippningen blir bra (och inte för kort =P)

Ta hand om dig!
Vårkramar

Stephanie

Eriika sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅH :D:D:D Allsångeeeen :)<33 MÅSTE dit när du kommer! :D

Mia sa...

Darling älsklingen
Du är supersnygg i håret i TV-intervjun inför Allsången!

Såg klippet nyss inne på TEXT.NU och wow alltså, pusss!!!