lördag 16 maj 2009

Kvällens betyg:

Tänkte dela med mig av kvällens betyg. Ni behöver inte tycka EXAKT som jag om ni inte vill.. :)

Litauen: 3
Israel: 1
Frankrike: 3
Sverige: 4
Kroatien: 2
Portugal: 1
Island: 5
Grekland: 3
Armenien: 5
Ryssland: 1
Azerbaijdan: 2
Bosnien: 5
Moldavien: 4
Malta: 3
Estland: 5
Danmark: 3
Tyskland: 3
Turkiet: 4
Albanien: 5
Norge: 5
Ukraina: 5
Rumänien: 3
England: 2
Finland: 2
Spanien: 4

Min favoritlista:
1. Island
2. Albanien
2. Estland
4. Norge
5. Ukraina
6. Armenien
7. Bosnien
8. Sverige
9. Turkiet
10. Spanien


Så här tror jag det kommer gå:
1. Ukraina
2. Grekland
3. Norge
4. Turkiet
5. Island

Men jäklar vad jag hoppas på Malena!!

Puss o kram

18 kommentarer:

Zusanna sa...

Tyskland ska vinna!! :D

Rebecka sa...

Vem hoppas inte på Marlena!
Tror inte att Norge vinner men det hade varit coolt om Sverige hade tagit hem det nu eftersom det var 10 år sedan sist!

Michaela sa...

Vi tycker verkligen inte lika :D

MaliN sa...

Vi tycker nästan lika.:) heja Marlena!

Peaches sa...

Det verkar ju inte hända men här är min ÖNSKE topp10

10. Frankrike
9. Island
8. Storbritannien
7. Azerbadjan
6. Estland
5. Sverige
4. Turkiet
3. Bosnia & Hercegovina
2. Lithuania
1. DANMARK


Greetings from Finland...

julle sa...

jaa. heja malena! :D

Eriika sa...

Skulle ju vart kul om Malena hade vunnit...men jag hejjade nog på Norge! Och titta hihi dom vaaann :D är glad =) <3

Anonym sa...

Hi Mans!

In my opinion the best song's EUROVISION 2009 is Brinck - Believe again form Denmark and I don't wanna leave of Lidia Kopania (Poland).

Linda sa...

Norge var bra så jag tyckte rätt låt vann =) Jag måste bara säga att jag tror du hade kommit bättre till om du hade fått vara med i stället för Malena.... Ärligt!!!

Ha de gott!

Kramar Linda

Rob sa...

Vi hade nästan samma favoriter! Älskade Armenien och Bosnien.
Synd dock om finland som hamnade siss? eller näst sist?

Minimånster sa...

Den som vann var en ung, charmig kille med mycket energi.
Hmm... vart har vi sett det förut?
Jo just det, hos dig!
Du hade placerat dig riktigt bra i gårdagens tävling.

mccullen. sa...

WOHO NORGE! :D

Lisa sa...

Danmark var helt klart min favorit följt av Island. Jag förstår inte vad alla såg i Norges bidrag, men visst. Man har ju inte samma musiksmak :)

Linn sa...

Vi hade samma favorit iaf :)

Anonym sa...

Kul att Norge vann! Jätte bra låt!
Om du hade varit med så hade du kommit lätt fram dem 5 bästa. Helt övertygad!
Kram och p.s. gick bra på rixfestivalen?
Mia

msib71 sa...

Jaha, tycker fortfarande att Hope & Glory skulle vart med i Eurovisionen istället och jag tror att ni skulle kommit mycket mycket bättre om en viss Herr Zelmerlöw skulle fått representera Sverige...

Ifall Måns varit med skulle ni garanterat fått högsta poäng av Finalnd för då hade vi röstat som galningar.

Men det får bli en annan gång.

Grattis Norge säger jag som hade en jättebra låt

Danniiiz sa...

Åh, bara 2 poäng till finland! ;o haha ^^ nåja, norge är bäst :D

Anonym sa...

GO ALEXANDER RYBAK! :)

kramkram josefin 14.