torsdag 14 maj 2009

Glömde..

Och moldavien såklart!!

17 kommentarer:

monchichi72 sa...

du ser ut som ett troll här ju :)

Elin sa...

Du är söt. Din sötnöt.

Carolin sa...

Hallå där! Vart tar de andra kapitlen ur boken vägen?? Jag vill höra fortsättningen NU haha;)

Adjöken från Skånelandet!

Katarina sa...

åå va kul att du inte glömt bort oss totalt xD. Missade esc var på en konsär:( men men, hur är det med dig? funderar på att komma till kungsan imorn men får se hur det blir med det :/ bamsekram<3

SARA sa...

hej måns!
kul att du bloggar igen, saknat dig!
hoppas du har det bra, du har väl mycket att göra nu, med massor av jobb ?. Ha det så bra!
KRAM

Gyllenblue sa...

Haha ja den va...rolig =P Gäller bara att uttala titlen rätt också.

Kram på dig Trollmåns ^^

Stephanie

Anonym sa...

Hej Måns!
Vad kul att du skall spela i Kungsan i kväll!
Lycka till och kul att Norge kom till finalen!
Ha det så BRA!
Kram
Mia

Linn sa...

Hm, varför minns jag aldrig vilka låtar det är :/
Va inte moldavien den där galna "folkdans"tjejen? :O

Förresten Måns, gör den lilla tummen upp ist xD det är himla roligt, brukar jag kör på ;D

Gröbbon sa...

Inte Holland då? Hahah!
Jag fick 6 av 10 rätt, hihi, rätt så bra! Danmark o Litauen va favoriterna, tror ja ;-)

julle sa...

Hann ju bara göra Norge, men dom var tydligen favorittippad innan? Jaja dom var väl bra tycker jag iallafall :)

samilla sa...

snyggaste du!!<3

Jennifer sa...

Du va Totaly best idag i Kungsan. Go Måns!
Puss och kram

Katarina sa...

gud va kungsan ägde när du kom på scenen det var ass tråkigt innan men när du kom så lyfte det allt! jag önska jag skulle kunnat komma närmare men jag såg dig på stobild helt underbart!!!! utan dig skulle jag inte gått ditt xD tack!

Danniiiz sa...

haha, du ser ju jättesöt ut här.. som en teletubbie! Haha. ^^ jag var på väg hem från vår klassresa när det var så jag såg inte semifinalen... :[ vi körde på en älg, alla blev jätterädda. brr.
Kram.

Zusanna sa...

och Tyskland!!!

Frida sa...

Du var jätteduktig på rixfm igår! Blev lite besviken på publiken som inte sjöng med, men jag sjöng för full hals jag! Remixen du gjort av Cara mia och Brother oh Brother var skit snyggt! Och hold on är super den med! Ville bara säga att du verkligen höjde stämningen. Puss och kram

elinajohansson sa...

Är du alvarlig? Haha...