fredag 22 maj 2009

På väg mot hultsfred..

Lidköping bjöd på den största publiken hittills på
signeringsturnén! Sjukt mycket folk trots både kyla och regnstänk..
Och sjunga kunde de också!! Tack alla som kom!

Nu på väg mot nästa signering i hultsfred. Det känns ändå rätt
stort! Nu kan jag åtminstone säga att jag faktiskt spelat där..inser
att jag förmodligen aldrig kommer få giga på festivalen! :)

Dagens roligaste:
En liten kille på runt 5 år kommer fram under signeringen. Jag säger

- hejhej! Vad heter du då?

- penis.

- förlåt vad sa du att du hette lille vän?

- penis.

Då kommer hans mamma till undsättning.

- han heter felix.

Hultsfred, here I come!

Kramar

20 kommentarer:

Anonym sa...

*skrattattack* Skön unge ju xD

Harmony sa...

hahhaha, de där var dagens uppmuntrande grej för en sjukling! smart barn :)

Danniiiz sa...

Haha, cool unge xD

Pillan sa...

Hahaha grym unge xD låter nästan som grannen.

Erika sa...

HAHAHAH XD :'D

Anonym sa...

Hej

Tack för att du gav dej tid till att skriva autograf (till mej och min kompis) trots att du hade bråttom till Hultsfred! Jag blev jätteglad, den ligger i min dagbok.

Stor Kram från Mimmi 9 år, Lidköping.

Sevil sa...

Du var bäst i Hultsfred :D Du kanske kommer ihåg mig? Med röd jacka som köpte singeln och var med Linn? :P

Julle sa...

Haha rolig lillkille :P
Hoppas de gick bra i Hultsfred också :)
Kram

Linn sa...

HAHAHA xD jag tror jag går och dör av skratt en stund xD

förresten tack för hultsfred <3

Olivia sa...

Hej Måns! Jag tycker att Hope and glory är jätte bra! :)
/Olivia

Maria sa...

Tack för att du bjöd på dig själv idag på torget i Lidköping, trots att publiken i mitt tycke va lite torr av sig *L*
Köade i nästan 1 timme, men tillslut fick jag din nya skiva signerad, hur stolt som helst.

Tack för att du e du....
Maria från Lidköping

Ha ha ah den killen lät ju stört skön;)

Rabarber sa...

Ha ha, Kul kille!!
Även jag lyckades knipa ett foto på dig och syrran (9år) i Hultsfred. Det tackar vi för! Ha det bra.

elinajohansson sa...

Haha, kul kille! xD

samilla sa...

haha! ;)

kramar! <3

MaliN sa...

Haha är det sant,sa verkligen killen så?Roligt iaf!:)

Kramar /Malin.

Gyllenblue sa...

HAHA! Ungar kan va roliga ibland...xD

Lycka till i Hultsfred!

Kramen och klappen

Stephanie

Emma sa...

Jag var i Hultsfred. Det var bäst.
Tack! <3

Annelie sa...

Haha. Söt ;)

MRC sa...

You are so sexy :)

Anonym sa...

Haha, jag sitter nu här och skrattar! xD Vulken rolig liten pööjk. ;P;P