torsdag 14 maj 2009

Kvällens favoriter:

Norge
Albanien
Estland

21 kommentarer:

monchichi72 sa...

nää för tusan
norge,ukraina o så snygga greken :)

Johanna sa...

Ja heja Norge! :D

metti sa...

Har faktiskt inte sett det alls. Men en snygg grek? Ja man får väl nöja sej med det..nu när vi inte har nån snygg svensk med:)

monchichi72 sa...

metti
leta esc greece på youtube
jag lööwar,måns har lite konkurrens :)
haha,skoja bara ;)
men han dansar lite överdrivet töntigt

Johanna sa...

han va inte snygg! :P han liknar min förra mattelärare!

monchichi72 sa...

jag lovar,min mattelärare en gång i tiden var INTE lika snygg,hihi
glasögon o halvflint :)

metti sa...

Om jag hade haft en sån mattelärare hade jag...aldrig lärt mej nåt:)
Men du jag lööwar att hope and glory är bättre.

monchichi72 sa...

"skrattar"
iochförsej lärde jag mig ingen matte ändå för jag var aldrig där"fy skäms"
tror du vi får höra den där hope and glory med nån annan fin kille imorgon,du vet den där goa måns-petter? :)

puss o kram

Johanna sa...

haha om jag hade haft Måns som mattelärare hade jag inte lärt mig nått, men jag hade varit där i tid varje lektion, suttit längst fram Plus gett honom ett äpple varje lektion :D

metti sa...

haha..ett äpple..nä en clementin.
Jag kommer inte o få nån måns imorgon, monchichi. snyft snyft..ja det e bara för du ska tycka synd om mej

monchichi72 sa...

kom till stockholm så hälsar vi på han tillsammans :)
söta drömmar alla stollar på det här stället

metti sa...

Jaaaa, när går nästa tåg?:)

monchichi72 sa...

imorgon bitti tror jag :)
du e så välkommen att tjoa tillsammans med mona o mig

natti natti,MÅSTE sova nu

MaliN sa...

Bra låtar,håller med!Men då lägger jag också till Danmark och Litauen.;)

Gyllenblue sa...

Jag gillar faktiskt inte Norge =/ Tycker den är lite överskattad...men det är ju jag.

Jag gillade Albanien och *host host* Nederländerna xD Jag kan inte hjäla det men jag har sån humor så jag skratta så jag grät när jag såg dom på scen!

Nepp min favorit i år är Tyskland faktiskt ^^

Kramen på dig!

Stephanie

Mika sa...

Meeeeh, Måns, du måste ju säga Grekalnd för Annas och Annas skull! ;D

Anonym sa...

eurovision song contest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :)

malena ernman är den bästa, heja heja heja sverige! :)

hoppas du hittar rätt "melodi" till ramsan. :P

Anonym sa...

det var från josefin 14, förra kommentaren. :P

go sweeeedeeeen! :D

julle sa...

Norge håller jag med om,sen hann ja inte se nå mer. Hihi :)

samilla sa...

ok, :Dmina favoriter var
norge
grekland
ukraina!
<3

Eriika sa...

Norge e bäääst :D
eller nej du e ;)