fredag 22 maj 2009

06.40. En tid skapad av djävulen.

12 kommentarer:

frokenjohanna sa...

Amen! Så sant som det står skrivet. Tycker att 08.45 spelar i samma liga...

Annelie sa...

Kanske det kanske. Då ska du få höra när jag ska upp hela Juli och dela ut tidningar, 03.30 varje dag. Du vill inte hänga på? (:

Gyllenblue sa...

Håller med föregående talare ._.

Men se det positivt, nu får du ut mer av dagen ^^

Kramen!

Stephanie

Julle sa...

Håller med dig Månsan. Att gå upp tidigt är inte min grej heller.

Alexandra sa...

Håller med dig, Måns. Gå upp tidigt .. det är .. aa .. jobbigt helt enkelt x) Är fruktansvärt morgontrött, kommer missa bussen varje dag i höst när gymnasiet väntar :P
Kramar!

Tisa sa...

låter inte kul alls... men vi ses i Hultsfred senare i eftermiddag så får du inte en men två kramar =) en från mig o en från 5åriga Nea =)
kramar Tisa

Anonym sa...

Stackare...:-(

Puss//Tanten

Linn sa...

Uhh den där Månsan vill jag inte möta i Hultsfred strax ;)

MaliN sa...

Naw stackare...vet hur det känns.Är också en morgontrött människa!

Puss//Malin

samilla sa...

jag vet,jag hatar att stiga upp tidit:(

du e iaf sjukt snygg! ;)

kramar från camilla 14 år!<3

elinajohansson sa...

Lider med dig.. Tidiga mornar (stavning?! :S) är det värsta som finns...Stackare.. :/

dousch sa...

Blicken förklarar allt! Hatar också att gå upp tidigt.