söndag 5 april 2009

Ojojoj!!!

Vilken dag! Vilken signering! Så sanslöst mycket glada människor!
Satt i två och en halv timme och skrev. Och det var svinkul!
Tack alla ni som sjöng med för allt vad stämbanden tålde och tack
för alla presenter och kramar! Idag blev det bla. en muffin (choklad),
en kopp, godis, en nallebjörn, teckningar, blommor, en ramklints-
bakelse och en puss på kinden. Så kan det gå. :)

Fick lyx-skjuts hem av syrran som numera kör som schumacher. Jag
hoppade av på vägen och gick in och hyrde 3 filmer samt köpte ett
kilo godis. Dessutom fick jag syn på en nogger mint i frysdisken. Han
tittade upp på mig med ledsna ögon och han såg så ensam ut. Jag var
helt enkelt tvungen att köpa honom och äta upp honom på två röda.

Nu ligger jag i sången och försöker komma på vad kapitel ett ska
handla om. Inte helt lätt det där.

Solen skiner i lund!!

Kramar

34 kommentarer:

metti sa...

Såg dej idag..du e såå bra:)

-Malin- sa...

Låter som en toppendag.Hoppas vi kan ses snart!:)
Hehe jadu,jag känner igen mig i det du berättade om glassen..vet hur det känns..hihi.Ett kilo godis också,inte dåligt.Får man smaka?;)
Solen skiner i Örebro också!

Kramar

Anonym sa...

Solen skiner i Småland!!! :)
Kramar Josefin

Anonym sa...

gott<3 solen skiner inte i Linköping:( // du äger/ Julia:)<33

monchichi72 sa...

solen skiner inte i stockholm..
vet du att du är go du..1 kg godis? ooh,vad gott ;)
ha en underbar kväll söt

ejohansson93 sa...

Smakade nogger mint igår. Den är ju helt sanslöst vad god den är!! :D
Ser med spänning fram emot nästa kapitel i din debutroman! ;P
När kommer mjukosttestet?

Amanda (Lill-Loppan) sa...

Hej Måns !!

Så kul det var att träffa dig idag. Jag var den som fick kom upp till dig först på scenen och sen visade jag skivan och bilderna för alla mina kompisar på kalaset efter.

Jag tyckte det var kul att hålla din hand när du sjöng och det var jättekul att kramas. Hade tänkt köpa en chokladboll till dig men det får du ha nästa gång.

Vi ses snart igen !!

Kraaaaaaaaam, Amanda

Lina sa...

Tack för en hääärlig dag!

Du äger :)

Pillaan sa...

Tack för idag. Du e så jäkla bäst hehe.
Kram

Annelie sa...

Wow. Varje signering är som en egen liten födelsedag för dig.
Och du är verkligen värd det.
Snäll syster du har Måns, lika snäll som bror min kan jag tro.
En mysig söndagskväll som väntar nu alltså, med godis och film. Bättre kan det knappast bli.
Appropå den där ledsna, ensama glassen som du köpte och åt upp så får det nog bli årets första glass för mig imorgon - ska bli toppen väder här på västkusten.
Ha det bäst!
Kram

Minimånster sa...

Smakade nogger mint, och den var god... de första tuggorna. Sen blev den för mycket. Mådde illa efter typ halva glassen, haha.
Nej, den var inget för mig :)

Carolin sa...

Jag väntar med spänning på andra kapitlet av boken:) Kanske det första kapitlet skulle heta "Mötet" eftersom det är då dom möts haha:D På återseende!!

Elin pelin... sa...

men måns hade inte du börjat träna då ska man väl inte smälla i sig ett kilo godis o en glass inte bra, men det är gått, hihihi.
jag ser fram emot signeringen i norrköping den 26 april.

Molly genom mamma sa...

Hej Måns!
Tack för att du signerade om min cd som brorsan vann på tv4. Tack också för kramarna...kul att träffa dig i Linköping. Du får komma på mitt 7-års kalas i sommar om du vill. Kramar Molly 6 1/2 år.

Linn sa...

AAhhh jag vill med gå på signering! :P Ska jag behöva vänta ändå till 22 maj för att få träffa dig :P Det är nästan 1½ år sen jag träffade dig nu, på Diggiloo hade du ju gått o lagt dig ;)

Stackars Nogger-mint! Tur du räddade den ;D

massa saknande kramar
// Linn

Anonym sa...

Sara - Jag såg dig i dag du va så bra,
Min favorit låt va One minute more
den va så bra jag köpte skivan men tog ingen aoutograf det va en för lång kö,
Hoppas att du gör fler uppträden på Center syd så att man får chansen att få en aoutograf.
:)

Erika sa...

åh ja ville också vara där! :)
solen sken inte i sthlm idag :(

lulupo sa...

Måns vännen, läser att du ska komma till Mölndal 5 juni...VAR finns du då..?? Mölndal e ju stort..- ;;-)
Kram på dej

ulle sa...

tusen tack för idag! det var grymt :) kramar/ ulle

Lina sa...

Önskar vi kunde varit så aktiva på Frölunda Torg igår, ahah x) Du är grymm Måns :)<3

Lovis sa...

Det var otroligt kul att få träffa dig idag, du är så mysig!
Hoppas du kommer till Lund snart igen :D<3
Kramar <3
//Lovis

Isabell sa...

Javisst sken solen över Lund idag! Fast hoppas på mer i veckan vilket dem har lovat *hmmpf* Vilka filmer hyrde du? Någon att rekomendera? Ha en underbar Skånevistelse! Vill förresten passa på att gratulera dig till andraplatsen på svensktoppen :)Inte dåligt det du ;) Du är kanonbra!Kramar Isabell

samilla sa...

KUL!! :)
jag skulle gärna ha filmkväll med dig!!<3

Gyllenblue sa...

Ett kilo godis äter jag inte ens på ett år xD Haha! Vilka filmer blev det?

Låter verkligen som att du hade en toppendag! Det är verkligen kul att du är ute på signeringsturné nu. Du får se mer av Sverige och Sverige får se mer av dig=P

Ska bli mycket intressant att läsa fortsättningen av Mohments. Det är alltid lätt att få ihop en bra början...men sen ska man ju fortsäta också=/ Inte lika lätt men jag är säker på att det blir toppen!

Ta hand om dig! Solen skiner i Göteborg också=D

Många kramar

Stephanie

Paulina sa...

Jag va där :D Bästa stunden i mitt liv!!<3 o det var den bästa kramen jag har fått!<3

erika sa...

Du var riktigt duktig på Centan :)
Lycka till med nya skivan, den är riktigt bra :)

kramar från erika

Martin sa...

Kære Måns
(håber du forstår mit danske)
Jeg er dybt imponeret over at du sad så længe og skrev autografer, lod folk tage billedere med mere min lille familie var taget fra Helsingør over for at høre dig og vi blev ikke skuffet vi synes cden er rigtig god Rewind kunne måske da godt blive et sommerhit :-)
vores datter Natalie på næsten 2 danser hele tiden til dine sange

Mange Hilsner fra

Natalie, Lena & Martin

malin sa...

hej :)
snälla kan du inte göra en akustisk skiva? iallafall fundera på det? skulle vara så otroligt bra!
sitter just nu och lyssnar på de låtar du framfört akustiskt och älskar det :)

mvh malin

Anonym sa...

Var där och såg dig sjunga med mamma Karin. Kanske kommer ihåg oss men det var ju massor av människor där så jag kan ju förstå om du inte gjorde det.
I alla fall så är du bäst och mamma tyckte att du skulle ha vunnit melodifestivalen och när du förlorade höll hon på att dö nästan. Så kan det va.

Anonym sa...

Jag har lyssnat på din nya skiva och den är skitbra var och fick den signerad. Men allra bäst tyckte jag om Impossible, den påminde så mycket om min nuvarande relation med pappa. Hur ledsen var du egentligen när du skrev den för jag höll ju på att börja grina när du sjöng den.

Ha det bra och kom gärna tillbaka till center syd igen. det skulle uppskattas. haha

Vanadesse sa...

Nej nej nej, mormors bageri ska d vara! inte ramklints ^^

Julle sa...

Det är inte alltid man får en puss på kinden ;)

Tina sa...

Du blir bara charmigare och charmigare för varje gång man ser dig så det blir farligt ;) Din musik och närhet från Center syd har gett mig en sån glädje så under hela påsklovet har jag skuttat runder och sjungit dina låtar på din nya CD, haha! Hoppas vi ses snart igen(: puss Tina

Anonym sa...

Gilla gärna facebook-fanpagen "Nogger mint - kom tillbaka!"

Spread the word!