fredag 17 april 2009

Jag klarade det!

Efter mitt mindre lyckosamma äventyr med en ikea-stol för ca ett och
ett halvt år sedan (se YouTube) har jag gått på en strikt ikea-diet.
Inga nya pax-garderober, inga malm sängstommar och definitivt inga
ribba tavelhyllor! Jag insåg där och då att möbelmontering inte var
ämnat för mig. Inte ens ett värmeljus har jag köpt!

Ändå till idag.

Idag köpte jag bla. 5 malm-byråer. FEM stycken! Ville utmana ödet.

Och jag lyckades! På ringa fyra timmar lyckades jag få ihop två av
de jobbigaste byggnadsverken i modern tid. "Malm byrå med 4 lådor"
och "Malm byrå med 3 lådor". Det var ingen lek!

Men nu tornar de två alltså upp sig mot skyn, sida vid sida, ändå
tills jag om ungefär en vecka inser att en hade räckt. ;)

Sov sött ni glada!

Puss o kram

Måns 349kr på H&M

24 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till möblerna. Nu måste du vara stolt :D

Godnatt

puss & kram

monchichi72 sa...

oj,kostar du 349 kr på ikea?
den tar vi direkt!när sker leveransen då? hihi...
känns som att det kommer bli en mycket bättre dag idag :)

puss o ha en bra dag

Moa sa...

Måns- ikea fantast ;)
vad kul att du klarade det.

kram Moa

Annelie sa...

349 kr på H&M? Haha.
Det är kul med IKEA-möbler, även om det tar en stund att få ihop dem. Blev säkert jättesnyggt.
Och du är alltid lika snygg. (:
Kram

metti sa...

Nu kanske du kan vara med Martin Timell. Måns i blåställ..kan det bli bättre?:)
Va finns du på H&M? Då lär du säljas slut fortare än madonnas kollektion gjorde...haha.
kraaam

Anonym sa...

hej måns!
vad duktig du är, dig skulle man ha som hjälp!
Ps har du klippt dig?, tycker det ser lite ut så på bilden?, eller är det jag som ser fel`?.
Ha en trevlig helg!
kram sara

Gyllenblue sa...

HAHA 349kr på H&M, va söt du är xD H&M Special-kollektion? Undrar om man kan köpa två...? xD

Jag kommer ihåg videon med kampen mellan dig och IKEAstolen. Haha va kul den va! Förlåt men det va verkligen kul att se =P Jag tror dig när du säger att det är svårt att montera IKEA saker. Jag skulle nog inte göra bättre ifrån mig själv så jag borde egentligen vara tyst.

Men det var ju bra att du lyckades besegra malm-byråerna! Du lär dig Måns, you're getitng there ;)

Ta hand om dig!
Kram kram

Stephanie

jj sa...

hahaha ååh vad gullit då :D

Pillaan sa...

Åh jag lånar pengar av mamma o köper dej. Du skulle passa bra vid hyllan på mitt rum. Har du hängare eller ska du stå?

Julle sa...

Kul att du klarade de måns :D
349? :o De lät billigt, ja köper dig. Hihihi!

samilla sa...

hehe mins det klippet!!
grattis btw ;) , jag gillar IKEA :P


WIHIIII DET KMR HOPE&GLORY FRÅN RIX FM NU!!!<33333

vääärldens bästa sång ;)

-Malin- sa...

Gratulerar till att du klarade möblerna!Nu borde du vara stolt över dig själv.Som sagt,Ikea-möbler är ingen lek.
Haha jag kommer ihåg det klippet du menar..det är skojigt att se på.:)

Kramar

Alva och Margit sa...

Hej Måns!=D Du är så himmla snygg och bra <3<3
Vi älskar din musik!!!!!
Du får gärna
Kolla på vår blogg om du vill ;)
www.malvorna.blogg.se

Ha det bäst bästa Måns!!!

Erika sa...

Du borde berkligen vara stolt över dig själv ;) :D ja har oxå problem med att montera ihop möbler...jag gör alltid fel och så går det ionte att ändra sen xDD hehe
kramar

samilla sa...

RÖSTA PÅ MUMS MUMS PÅ RIX TOPP 6 NU!!!
:D :D :D
BTW VET NÅGON NÄR COMMUNITYT KMR!


I LOVE YOUUUUU MÅÅÅNNNSSSS!!<3

Anonym sa...

Nämen grattis! Jag har sett klippet med ikea-stolen, haha, det är inte så lätt!

Jag har precis varit framme vid kiosken och köpt glass. Nogger-mint. Mmmmmmmmm, va god den va!

Har du kommit fram till något ang. din singel?

Kramar Josefin.

Anonym sa...

meen måååååååååååååååååååånss nu får du faktist ta och skriva nånting om marie jag har läst igenom hela bloggen och det står ingenting , jaag tycker ju ni ee sååååååååååååååååååå jävla söta ihpo (L)(L)(L) hahaha jag sitter här hemma och tittar på youtube klipp med er två hela tiden XD snälla snälaa snälla bara skriv nåt litet om henne :D

sara sa...

hej måns!
kul att se dig i ramp igår.
ha det bäst.
mvh sara

Julia sa...

hej, ville bara säga att ditt nya album är grymt bra & jag älskar alla låtar! har precis klickat hem ett från cdon, är lite ledsen bara att "hope and glory" den akustiska versionen inte är med, för den är helt underbar och jag älskar den enooormt!

Rebecca sa...

Måns, kom igen nu! Vi vill se mer bloggande från dig! :) <3

Anonym sa...

får man se resultatet på plats? :P
skulle gärna vilja det! :)

kram josefin

- | | Carro | | - sa...

Haha grattis Måns =D
Ha en bra dag! kram

ejohansson93 sa...

Asså shiiiit! Jag missade ju ramp i fredags, men tänkte att det säkert gick att se på nätet dagen efter, du vet som det brukar gå att göra med alla andra program, men nu hittar jag det inte!! Hjälp mig någon!
Detta är inte sant!..!

BazNL sa...

Well, where were you last night mans? :( Many fans (even from sweden!) waited for you to perform in amsterdam! Im really dissapointed but lets hope you will visit my country soon!!!!!!!!