tisdag 28 april 2009

Barca-Chelsea

Åh vad härligt! Kom nyss hem efter några timmar i studion. Håller
på att lära mig producera för fullt och idag fick jag till något
som skulle kunna liknas med hassles hurtful (sjukt bra låt!) fast
såklart mycket sämre proddat. :)

Och så visar det sig att det är champions league på teve! Kan en
tisdagkväll bli bättre än så?

Träffade rolf lassgård idag. Eller träffade är väl en överdrift.
Hade varit på möte i södertälje och satt i bilen på väg hem.
Stannar vid ett övergångsställe...för rolf! Man blir ju nästan
lite starstruck. :) han är ju en av sveriges bästa! Om inte DEN
bästa.

I vilket fall så avundas jag rolf. Som jag säkerligen nämnt tidigare
är promenadtempot i sveriges huvudstad extreemt högt. Man bränner ju
säkert 100 kcal i minuten om man ska hänga med i stockholmarnas
tempo! Men inte rolf inte, han tog sig minsann tid där på
övergångsstället och fick mig på något konstigt vänster att
känna mig väldigt lugn.

En och en halv minut senare kunde jag köra vidare. :)

Sedan hade jag även möte med tomas johansson och jonas
björkman..MINA TVÅ STORA TENNISIDOLER! Hur coolt är inte det?? Vi
pratade lite swedish open och de var hur trevliga som helst! Det var
längesen jag var så pirrig som när de knackade på på studiodörren!

Hoppas ni alla varit inne i communityt och kollat. Visst är det fint?
Känns som att jag kommer spendera en hel del timmar där!

Nu ska jag kolla klart på matchen och slutföra mjukosttestet. Kan
tänka mig att ni haft sömnsvårigheter i väntan på resultatet! ;)

Massa kramar

Mjöd

12 kommentarer:

MaliN sa...

Åh,fan va coolt att du har "träffat" Rolf Lassgård.Han är ju grym han.Kan känna mig igen i det du säger om stockholmares promenader..man blir rätt stressad själv.Hur fick träffade du dina tennisidoler då?Va roligt för dig,är så glad för din skull.:)
Håller med,gillar communityn mkt..saknar dck ett litet forum men det kommer kanske?

Massa kramar

Nittmar sa...

matchen är i full rullle :)

Gyllenblue sa...

Låter som en händelserik dag för dig du! ;)
Kul att du fick träffa dina tennisidoler! Men vad gjorde dom vid studion egentligen? =S

Coolt att du "träffade" Rolf Lassgård också ^^ Jag "träffade" också en kändis på jobbet i söndags. Han är inte direkt en kändis men han har varit med i Idol 2ggr, Alexander, kocken du vet =P

Nu blir det till att kolla in communityt lite till!

Ha en gó dag!
Kramen

Stephanie

Anonym sa...

Du ska inte vara så där kortklippt har vi ju tjatat om....Ditt hår ska vara halvlångt...så det så!!!

samilla sa...

coolt community! ;), och jaa man har nog lite svårt att sova nu! hehe :D
KRAM

TILL

MIN

MJÖD! <3
hehe :D

Zusanna sa...

hahahahaahahaahahahah >.<
jag dör.
du är för rolig för ditt eget bästa!

fast det gör inget. det är ett bra tecken :D

VitaMagnolia sa...

hahah, du är för rolig!!! :) Ska kolla in communityt. Det är säkerligen jätte fint.

Ha en härlig onsdags eftermiddag.
Stor kram

Linn sa...

Va underbart det är att höra allt spännande som händer dig och hur glad du verkar :)

Communityt, äntligen är mitt andra hem tillbaka ;)

VitaMagnolia sa...

Nu är jag också medlem :)

Kram/Jossan

Lill-Loppan sa...

Hej Måns !!

Vet du, här där jag bor är det sommaren nu och så varmt och skönt. Jag är ute hela dagen och vi äter grillat varje kväll.

Vi följer också fotbollen. MFF spelar idag så vi har hängt en halsduk på fasaden. Vilket lag håller du på?

Puss & Kram, Amanda

Annelie sa...

Wow, Roffe säger du. Han är definitivt en av sveriges allra bästa. Hade varit kul att träffa på honom någonstans :)
Kram på dig

Julle sa...

Coolt att du träffade Jonas och Tomas :)