lördag 4 april 2009

Nya kapitlet av Mohments

Kommer mycket snart!!

10 kommentarer:

Gyllenblue sa...

Spännande, spännande! =D

Nu har jag fått tänka lite på det du frågade mig tidigare idag.
Man kan ju undra vem den där mannen i Mohs badrum är egentligen... Tänk om det är hans samvete i "mänsklig form" så att säga eller...om det till och med är Gud själv? =O

Jadu vi får väl se...vi får väl se ^^

Tack för en underbar dag, den kunde inte blivit bättre! Jag log hela vägen hem och kan knappt sluta än=P

Hoppas vi ses snart igen!
Många kramar i vårvärmen =D

Stephanie

monchichi72 sa...

ooh,vad spännande :)
det skulle ju kunna bli deckarförfattare av dig om nu sångkarriären skulle gå åt skogen :)
fast det gör den ju inte så du får nog kombinera dessa tu saker :)

pözz på du

Gyllenblue sa...

Jag kom jusst att tänka på att det skulle vara ganska komiskt om mannen i badrummet var Gud med tanke på hans "Jesus is my homeboy" tröja... xD Haha!

Jaja =P

Kramen!

Stephanie

ejohansson93 sa...

Hihi. Klockrent namn asså! ;)

kattish sa...

va kuuul längtar på fortsätningen... Bokade idag platser till berwaldhallen och jag fick platser på första raden det är ass cooolt^^ (va tråkigt bara att dem där gubbarna är med, det hade varit roligare om det bara var du!!! :D)

Julle sa...

Spännande. De längtar vi efter :)

samilla sa...

SPÄNNANDE,SPÄNNNANE!!
men inte lika spännande som MJUKOSTTESTET!! :D

Exella sa...

Hejsan, du får inte tro att jag är knäpp men de senaste nätterna har jag drömt om dig. Helt sjukt och jag undrar varför? Vet inte ens om du kommer att läsa detta men jag kan inte få ut det ur mina tankar, blev nog berörd haha. Vet att det låter knäppt men ville bara att du få det ur mig. =) Kram Exella

samilla sa...

ASSÅ, måste bara säga att du sjöng "hope & glory SÅÅ VACKERT i bobster!!<3
DU ÄR SÅÅ UNDERBAR!<3
...ÄLSKAR DIG....

Annelie sa...

Väntar med spänd förväntan..
Kram