onsdag 22 april 2009

Mjukosttestet 2009 - Hummer & Krabbost


Hummer & Krabbost

Utseende

Måns:  Tråkig färg - beige. Tuben är dock cool.
Tant: Blek, ser inga spår av varken hummer eller krabba. Fin & lyxig förpackning.

Konsistens

Måns: Växer lite i munnen och lämnar mindre smak att önska.
Tant: Sträv och torr.

Smak

Måns: Lite för mycket skaldjur för min smak. Smakar som en grund västkustvik.
Tant: Inte så dum! Rätt god! Inte för mycket fisk.

Smaksanning

Måns: MVG
Tant: VG

Betyg

Måns: 3
Tant: 3+

Totalt: 6+

4 kommentarer:

Gyllenblue sa...

Hmm...lät intressant. Jag gillar ju fisk och skaldjur så detta kanske är min melodi? Får pröva ^^

Kramen!

Stephanie

Julle sa...

Dehär är nog inte min typ, gillar ju inte direkt skaldjur ännu xD

samilla sa...

hehe,ok! :)

....detta är faktiskt intressant....


kramar!

BaraJagSophie sa...

Jag har aldrig riktigt förstått vem Tant är? :S

// BaraJagSophie från din community